Odjednom dzinovska zver velika poput planine proleće i hvata jednog od vas. Ovo ne možete izbeći jer ste mokri tek izasli iz vode koja vam negira chakru.
Onom koji ostane na obali ostaje da nadje svog saborca. To može uraditi tako što istraži dva tačna mesta od sledećih:
Drevni hram ispunjenim pečatima (3 posta odlazak do hrama, 5 postova istrazivanje, 3 posta put nazad)
Dzinovska pećina puna borova (1 post odlazak do hrama, 4 posta istrazivanje, 1 post put nazad)
Ogromna šuma dzinovskih banana (5 postova odlazak do šume, 2 posta istraživanje, 5 postova nazad)
Šuma drevnih lanaca (3 posta odlazak do šume, 7 postova istraživanje, 3 posta put nazad)
Proplanak krvavih latica (4 posta odlazak do proplanka, 3 posta istraživanje, 4 posta povratak nazad)
Izgoreli deo šume (6 postova odlazak do šume, 1 posta istraživanje, 6 postova povratak nazad)
U sklopu posta biće izvedene i opcije:
Uspeh neuspeh: Esau uspeh, Orzek neuspeh. Koji od ovih bude taj ninja je kidnapovan.
3 kockice 24. Nakon što ninja koji bude spašavao premaši broj postova jednak zbiru na ove tri kockice neće više moći biti spašen.