7. Event | First Sage Path
Misteriozna ruina jasno otkriva svoju poziciju skrivenu već stotinama godina putem pulsa chakre koji vibrira u njenom središtu poput otkucaja srca.
Jako je teško pronaći je jer što joj više ninje prilaze to je manje osećaju. Taman kada pomisle da su je pronašli izgube trag.
Analizama chakre koji je izvršilo par veštih sensor ninji iz Akumetsu grada zaključeno je veliko prisustvo sage odnosno chakre iz prirode.
Uputstvo eventa:
U eventu se prijavljujete kao parovi ili samostalno. Svaki par će pokušavati da pronadje ulaz u prastari sage hram. Pronalazak ulaza je prvi deo eventa. Drugi deo eventa je istraživanje sage hrama i trka do središta hrama u kojoj će proći tri najbrža igrača (tima). Treći deo eventa će igrati samo tri najbrža tima, dok se ostatak igrača vraća u svoje hideoute.
Putovanje za ovaj event i nazad vam daje imunitet i ne možete biti meta Shinobi Fate opcije.
Dodatne informacije o eventu i početak eventa biće definisane u skladu sa mogućnostima administracije i predstojećom reklamom. Predvidjeni početak eventa je 4 - 10 april.
- Večni kreator nindža sveta -
Re: 7. Event | First Sage Path
Re: 7. Event | First Sage Path
Prijavljujem se kao solo igrač.
Re: 7. Event | First Sage Path
Prijavljujem se kao solo igrač
Re: 7. Event | First Sage Path
Prijavljujem se kao duo igrac sa @Yuichi Uzumaki
Re: 7. Event | First Sage Path
Prijavljujem se za event, igram duo sa @sanna
Re: 7. Event | First Sage Path
Prijavljujem se sa Hatchirom
Re: 7. Event | First Sage Path
Prijavljujem sebe i svog dečka, Orzeka.
Re: 7. Event | First Sage Path
Prijavljujem se sa Aburom
Re: 7. Event | First Sage Path
Kakva bi šteta bila ako se ne
prijavim.
Usput ću se prijaviti sa Matsudom.
Prijavljujem se sa Matsudom!
Re: 7. Event | First Sage Path
Prijavljujemo se za event, idemo
@Boten i ja kao par
Re: 7. Event | First Sage Path
Event kažeš? Prijavljujemo se
@Hugomecu i ja kao duo
Re: 7. Event | First Sage Path
Prijavlujem se kao solo igrac
Re: 7. Event | First Sage Path
Re: 7. Event | First Sage Path
Prijavljujem se kao duo sa
@Kuba Re: 7. Event | First Sage Path
Prijavljujem se sa
@Tsumi kao duo
Re: 7. Event | First Sage Path
Re: 7. Event | First Sage Path
Re: 7. Event | First Sage Path
Prvi deo eventa: Pronadjite ulaz u sage hram!
Sage hram je moćno mesto obavijeno nature chakrom. Smatra se da su u istoriji postojale ninje mudraci koji su toliko bili sposobni u kontroli sage chakre da su sa njom mogli kreirati sve što požele. Sage hramovi su bili legenda do pojave ovog. Misteriozni hram je otkrio svoju lokaciju zbog incidenta sa kovčeg u
Groblju Zaboravljenih. Skriveni seal koji je skrivao hram je uništen.
Hram vas dovodi svojim chakra pulsom do sebe, ali vam skriva izlaz!
Sam prvi deo eventa je prilično jednostavan. Napravićete temu sa nazivom: "
Potraga za ulazom - Ime1 i Ime2" npr:
Potraga za ulazom - Volen i Kashin Vu. Temu pravite u kategoriji hrama: https://www.ninjaworldrpg.com/f368-sage-path
Ulaze tražite sa kockicom 24. Zavisno od dobijenog broja na kockici dešavaju vam se različiti dogadjaji:
Event kockice: :
1 - Pronašli ste ulaz.
2 - Pronalazite mali zlatni predmet vredan 30000ryo.
3 - Oko vas u krugu od 5 metara otvara se jama (zamka). Na dnu nje su siljci 1500healtha 1500dmg. Pad u ovu jamu ako uništite šiljke će vam naneti 400dmg (slomićete nogu).
4 - Napada vas velika hijena koja ima kljove. Ona je jedna od zveri koje su pronašle utočište u napuštenom hramu. Svaki potez će vas napadati ugrizom za 450dmg (taijutsu). Kada je napadate bacate kokcicu 6. Ako dobijete 1 ili 2 hijena je primila damage. Ima 300 healtha.
5 - Naišli ste na lažni ulaz. Možete krenuti njim i istražiti ga. Nakon 3 roleplay posta u ovom lažnom ulazu bacate kockicu 6. 1 2 3 na kockici vam daju 20tokena. Ako dobijete 4 5 6 napada vas onoliko tennina koliko ste dobili na kockici.
6 - Nailazite na žicu od chakre. Ovo se obično koristi za kontrolisanje lutki ili predmeta. Dodirom žice otvorićete mehanizam koji će vam: Uspeh na opciji - 5 skrolova. Neuspeh na opciji: -5 skrolova.
7 - Dok tražite ulaz nailazite na mrtve leševe životinja. Nešto je ubilo ova stvorenja. Morate nastaviti tiho. Kada dobijete preko 16 na kockici za event napašće vas velika zver od 3000 healtha. (jonin opcija za borbu).
8 - Nailazite na pukotinu u zidinama hrama. Možete zavući ruku u nju i opipati. Uspeh: uhvatili ste mekanog ljigavoh puza kojeg možete prodati za 45000 ryo. Neuspeh: Uhvatili ste mekanog ljigavoh puža koji vas je otrovao: gubite po 80hp narednih 8 poteza.
9 - Neuspešno pronalazite ulaz. Potrebno vam je dodatnih 4 roleplay posta da bi ste ostvarili sledeće bacanje kockice.
10 - Nagazili ste na zamku koja pokreće ogroman mehanizam i sa svih strana na vas se ispaljuju senbon igle. Ukupno njih 50 svaka po 100dmg.
11 - Ponovo aktivirate isti event kao u prošlom bacanju.
12 - Nogom odjednom zapinjete za kovčeg. Otvarate ga i u njemu nalazite 5000ryo x Kockica 24.
13 - Pronalazite KLJUČ ZEMLJE. Ovaj čvrsti čelični braonkasti ključ će otvoriti neka od vrata u hramu.
14 - Napadaju vas 4 vuka (chunin npc borba).
15 - Nailazite na mehaničke mine (nagazne mehanizme koji ispaljuju senbone na vas). Narednih 5 poteza svaki potez morate bacati uspeh neuspeh. Uspeh niste nagazili na minu. Neuspeh: branite se od 200 zagarantovanog damage.
16 - Pronalazite KLJUČ VATRE. Ovaj čvrsti čelični crveni ključ će otvoriti neka od vrata u hramu.
17 - Ispred vas su vrata sa 3 ključaonice. Ova vrata su jedan od specijalnih ulaza u hram ako ste vešti dovoljno da ih otvorite.
18 - Neko vas odjednom pogadja balonom vode sa ledja. Okrećete se i vidite da je to jedan mali Sage majmun. Možete ga pitati za pomoć i ako dobijate uspeh na opciji sledeće bacanje event kokcice možete uvećati ili umanjiti za 1 (po vašoj želji).
19 - Pronalazite KLJUČ VODE. Ovaj čvrsti čelični plavkasti ključ će otvoriti neka od vrata u hramu.
20 - Pred vama se pojavljuje misteriozna osoba. Prvi koji dobije ovu opciju imaće susret sa tom osobom za sve ostale na eventu nakon prvog ovo je samo ćorak kockica.
21 - Ulazite u zonu hrama koja je prokleta chakrom. Dok ste u njoj gubizte 30 chakre po potezu. Ova zona traje sve dok ne nadjete ulaz u hram. Više puta dobijena ova opcija se neće stakovati.
22 - Nailazite na misteriozni mač. Ne znate njegovo poreklo i moći. Možda će unutrašnjost hrama otkriti njegove tajne.
23 . Pronalazite neobičan chakra predmet. Njega možete iskoristiti da obeležite ulaz hrama kad ih nadjete i tako nastavite istraživati okolinu.
24 - Pronašli ste ulaz.
- Večni kreator nindža sveta -
Re: 7. Event | First Sage Path
Re: 7. Event | First Sage Path
2 deo eventa - Potrebno je da predjete sledeće:
Ulazak u hram otkriva misterioznu istoriju ovog ninja sveta. Tragovi po zidinama, uklesani jutsui i misterije davne bijuu proslosti. Medjutim centar hrama je mesto jakog izvorišta chakre i stvaraoci hrama nisu napravili jednostavan put da posetioci samo tako dodju do centra i uzmu njegove darove.
Do centra hrama dolazite kroz set prepreka. Prva 4 tima koja prodju sve prepreke (gledano vremenski, ne postovima) će doći do centra hrama i okušati sreću u lov za ninja blagom. Ostali timovi će u trećem delu eventa istražiti odredjene prostorije hrama.
Za prepreke PRAVITE NOVU TEMU. Naslov teme:
Hodnici hrama - vaše ime. (npr:
Hodnici hrama - Volen ili
Hodnici hrama - Volen i Zabimecu)
Prepreke:
Prepreke :
Prepreka 1: Pred vrama se nalaze glomazna kamena vrata health 3000 + Kockicka 24 x 100. (npr ako dobijete 20 na kockici health je 3000 + 20x100 = 3000 + 2000 = 5000hp).
Prepreka 2: Divlja biljka napojena sage chakrom vas hvata za noge tako da se ne možete pomerati. Da bi ste nastavili put ka centru morate sačekati biljka popusti stezanje (3rp posta + kokcica 6 postova - npr ako dobijete 2 na kockicu ukupno ćete morati 5 postova da izrpate da bi prošlo stezanje biljke).
Prepreka 3: Dzinovska vrata se naalze pred vama koja otključavaju ključevi vode, vatre i zemlje (ima 3 ključaonice). Za svaki ključ koji vam nedostaje morate izrpati dva posta kako umesto ključa ulažete 150 chakre u vrata. (ako vam fali 2 ključa 4 rp posta i 300 ulozene chakre).
Prepreka 4: Put ka hramu postaje sve teži. Jaki vetrovi počinju da vas guraju nazad u hodnike. Da bi ste prošli kroz ove tunele potrebno vam je 8 postova + (kockica 6 broj postova). Ako ste u imunitetu na vetar (fizičke napade) u rp postu računa vam se kao 3 posta! (npr ako imate imunitete 4 poteza to je 4x3 12 postova).
Prepreka 5: Finalna barijera koja vas odvaja od ulaza u hram je chakra duh starog ninje. Da bi ste mu pokazali da zaslužujete prolaz za svaki skil koji posedujete potrebno je da ispišete po jedan roleplay post u kom izvodite jutsue tog skilla. Npr (ako posedujete vatru izvedite par jutsua vatre). Ovi postovi moraju imati minimalno 120 reči. Ako imate 4 skilla potrebno vam je 4 posta.
- Večni kreator nindža sveta -
Re: 7. Event | First Sage Path
Nestankom duha koji zahteva chakra umeće od vas nastavkom hodnika dolazite do prostranog spoljašnjeg prostora. Barijerama zaštićen centar hrama je sveto mjesto čuvano stotinama godina.
Džinovska vrata na ulazu u prvi stepen ispunjena su neobičnom naelektrisanom chakrom. Prolaskom kroz ova vrata shvatićete da samo vaše duh nastavlja putanju kad središtu, a telo ostaje bezbedno onesvešćeno na ulazu. Hram nikada ninjama koji nisu sage neće dati fizički stvarni ulaz i ultimativna znanja koja se nalaze u središtu. Medjutim i kao duh dobijate mogućnost da pročitate drevne skrolove i naučite znanja.
Centralna barijera napravljena je da može propustiti ninje iz 4 hodnika. Ninje koje su prošle hodnike redom su:
Tim 1: Kirei Uchiha
Tim 2: Sanna Uzumaki
Tim 3: Kiyoshi i Rurinai
Tim 4: Esau Armani
Hram je napravljen da samo ninji koji najviše spreman može podariti znanje. Formacijom barijera prilagodjenim hodnicima barijere se grupišu po ulazima:
Prva barijera ima ninje Kirei Uchiha i Sanna Uzumaki. Prvi kome chakra padne na 0 izgubiće svoju formu duha i vratiće se u svoje telo izmoren ali sa punim vrednostima.
U drugoj barijeri nalaze se Kiyoshi, Rurinai i Esau Armani. Kyoshi i Rurinai su prošli duh mudraca kao tim tako da funkcionišu kao jedan igrač. Dele nagrade i bore se zajedno.
Pobednici borbi ili pregovora iz ove dve barijere idu u finalnu barijeru gde se i nalaze tajni skrolovi koji se nalaze u Sage Path hramovima:
Pobednik finalne borbe ili pregovora naći će se osvešćen kod svog tela sa naučenim znanjem iz skrolla koji izabere dok će se drugo mesto (poraženi iz finalne borbe naći sa tokenima).
Poraženi iz prvih barijera se automatski pridružuju ostatku eventa sa 30 tokena.
- Večni kreator nindža sveta -
Re: 7. Event | First Sage Path
Pravila borbe u trećem delu eventa:
- Cooldown na postove je 6h. (od 2 do 6 ujutru ne ulazi u ovo računanje).
- Iako su samo vaši duhovi nastavili vodite borbe kao da su sa telima stvarnim, identično je jer je ovo specijalna sage chakra.
- Dok ste u obliku duha vaše telo je u hodniku i niko ga ne može povrediti.
- Pre samog početka trećeg dela možete kupiti sve što vam je potrebno i vrednosti su vam na full.
- Prvi potez ima onaj koji dobije više na kockici 24. (obe strane pišu post od 100 reči kako se susreću i bacate rp opcije).
- Večni kreator nindža sveta -
Re: 7. Event | First Sage Path
Treći finalni dio eventa za sve koji su prošli drugio dio:
Skriveno znanje mudraca iz prošlosti nije skriveno samo u centru hrama gdje se nalaze svici već je ispisano i po sporednim prostorijama do kojih se dolazi posebnim hodnicima.
Treći dio eventa je trka na neki način jer nemate svi pristup zasebno nagradama već kada neko pronadje hodnik i osvoji nagradu niko je više ne može dobiti.
Vi kao istraživači ovog hrama u potrazi a moćima i znanjem krećete da opipavate zidove, kuckate, tražite skrivene sobe, rušite i bušite. Minigame za treći deo eventa i raznolikost ovog bušenja odvija se roleplay opcijom kockica 6 na sledeći interesantan način.
Bacate PET (5) kockica (od 6 strana, ne od 24) i zavisno od brojeva koje dobijete stičete mogućnost da pronadjete hodnik.
Nagrade ostvarujete ako ubodete na kockice neku od kombinacija. Kada dobijete kombinaciju ne morate je iskoristiti već nastaviti dalje da istražujete ako vam se ta nagrada ne svidja. Možete MAKSIMALNO TRI kombinacije da pronadjete i nakon toga za vas je event gotov možete se vratiti u hideout.
Kada dobijete kombinaciju na discord Sagepath kanal saljete poruku da uzimate Kombinaciju JEDAN npr ili Kombinaciju PET ako ste nju dobili.
Lista kombinacija :
KOMBINACIJA JEDAN: 5 jedinica
Ako na kockici dobijate 5 jedinica dobijate 90 tokena.
KOMBINACIJA DVA: Zbir kockica 10, 15 ili 20
Dobijate 30 tokena. Svi imaju mogućnost da uzmu ovu kombinaciju jednom. Dakle nije limitirana samo za jednu osobu već svi po jednom mogu.
KOMBINACIJA TRI: 4 iste kockice
8 skrolova.
KOMBINACIJA ČETIRI: 3 iste kockice i druge dve iste (npr 3 3 3 2 2)
90000 ryo.
KOMBINACIJA PET: Ukupan zbir kockica je 7 ili manji.
Ova kombinacija vam daje premium item Archdemon mask.
KOMBINACIJA ŠEST: Ukupan zbir kockica je 27 ili veći.
Ova kombinacija vam daje 25000ryo.
KOMBINACIJA SEDAM: 4 kockice iste, ukupan zbir svih kockica 10 ili manji.
Ova kombinacija vam daje 60 tokena.
KOMBINACIJA OSAM: 3 kockice iste, druge dve kockice su šestice.
Ova kombinacija vam daje 5 skrolova.
KOMBINACIJA DEVET: dobijete 1 2 3 4 5 na kockice.
Ova kombinacija vam daje mogućnost da možete istražiti jednu kombinaciju više od maksimuma. Dakle svi mogu max tri, ko iskoristi ovu može 4. Ova se naravno ne računa.
KOMBINACIJA DESET: dobijete na kockice 2 3 4 5 6
Ova kombinacija se ne računa u maksimalni broj kombinacija. Dobijate mogućnost da promenite vrednost jedne kockice na sledeće bacanje.
KOMBINACIJA JEDANAEST: morate imati sledeće kockice 1 1 2 2 6
Kada ostvarite kombinaciju možete umesto nje uzeti bilo koju drugu (kao da ste tu dobili). Kada ovo uradite event se za vas završava. Ne možete uzeti poslednju kombinaciju.
KOMBINACIJA DVANAEST: pet petica
Dobijate lični jedinstveni otrov
KOMBINACIJA TRINAEST: pet šestica
Dobijate ličnu tehniku. Ovu kombinaciju ne možete dobiti uz pomoć efekta kombinacije deset.
- Večni kreator nindža sveta -
Re: 7. Event | First Sage Path
Re: 7. Event | First Sage Path