Postoje 7 sposobnosti koje moze da razvijete u igri, a to su:
SNAGA BRZINA PRECIZNOST INTELIGENCIJA REFLEKSI SPRETNOST VITALNOST
Kako se levelujete dobijate na svakom desetom levelu 15 poena na sposobnosti koje mozete staviti na jednu od ovih 7 ponudjenih.
Poeni se dobijaju do 200. lv-a. Sto znaci da tokom igre mozete dobiti ukupno 300 poena koje mozete raspodeliti.
Snaga
✾ Snaga je prirodna osobina tela koja omogućuje bolje izvodjenje tehnika koje zahtijevaju korišćenje osnovne tjelesne vrednosti - energije. Snaga radi tako što u zavisnosti koliko imate poena na snagu toliko manje trošite energije za neku karticu.
Npr ako kartica zahteva 500 energije, a vi imate 300 snage potrošićete samo 200 energije. ✾ Kada smanjujete potrošnju energije snagom ne možete smanjiti potrošnju tako da neka tehnika troši 0 energije već je minimum 30.
Npr ako imate 200 snage i tehnika troši 200 energije vi ćete za njenu aktivaciju potrošiti 30 energije.Brzina
✾ Brzina je sposobnost tijela da izvodi pokrete ili da se kreće u većoj mjeri u odnosu na drugog borca. Ona je najkompleksnija od svih sposobnosti i ovo su stvari koje brzina omogućuje:
1. Povećavanje granice izbegavanja tehnika pomeranja
Ovo je mogućnost borca da u slucaju da ima vecu brzinu od protivnika moze da izbegne napad većeg levela tehnikom pomeranja koja je manji level od tog napada.U slucaju da imate odredjenu kolicinu brzinu vise od protivnika vi mozete podici granicu svog pomjeranja za polovinu te vrednosti.
Npr. Ako na vas ide napad level 200, vi imate npr moc koja vam daje sposobnost da se pomerite i izbegnete napad do levela 150 i imate 100 brzine vise od protivnika. Vi dizete vas granicu vaseg pomeranja za 50 (100 vase brzine / 2) i tako izbegavate napad.Ova osobina brzine je beskorisna ako ne postoji deo terena gde napad ne deluje. (ne mozete se pomeriti na bezbedni deo terena ako je napad svuda)
2. Zagarantovani damage
✾ Ako ste brzi od protivnika imate mogućnost da mu nanosite zagarantovani dmg. To je damage koji protivnik prima nezavisno od toga da li izbegava ili ponistava napad. Jedini način da se poništi zagarantovani damage je defence.
✾ Zagarantovani damage je jednak polovini razlike brzine.
Npr Ako imate 100 brzine vise od protivnika vasi napadi ce nanositi zagarantovani damage od 50.✾ Pored zagarantovanog od brzine postoji jos jedan zagarantovani izazvan razornošću.
Jako je bitno da zagarantovani damage i brzina kao sposobnost uopšte
nema interakciju sa efektima.Za brzinu ne važe efekti. Na svakoj kartici podrazumeva se da brzina ne vazi za efekte osim ako je suprotno napisano na samoj kartici.
Npr ako imate otrovan mac ne mozete otrovati protivnika zagarantovanim dmg-om koji nosi taj isti mac. Tehnike koje kazu- ako primite deo damage primicete ceo i slicno, ne vaze za zagarantovani napad.Preciznost
✾ Preciznost samo ime govori usmerava vase napade na takav nacin da oni postaju funkcionalniji i jaci. Ona je najjednostavnija sposobnost.
✾ Vasa poeni na preciznost racunaju se kao dodatan damage koji imate na vase napade.
Npr ako imate 100 preciznosti vas napad ce imati +100 dmg.Inteligencija
✾ Sposobnost koja sluzi za kreiranje licnih tehnika (o licnim tehnikama procitajte vise u pravilima o tome).
✾ Inteligencija ima bitnu primenu u mentalnim napadim zbog načina funkcionisanja osnovne kartice
Mind Release.
Refleksi
✾ Refleksi su sposobnost tijela da veliko brzinom reaguje na iznenadjujuće događaje. Ona je direktan counter za zagarantovani damage.
Na svakoj kartici podrazumeva se da brzina ne vazi za efekte osim ako je suprotno napisano na samoj kartici.
Koliko imate poena na reflekse toliko zagarantovanog damage-a negirate.
Npr Ako vas protivnik napada oruzjem i ima 400 brzine (zagarantovani 200) a vi imate 150 poena na reflekse primićete samo 50 zagarantovanog (200-150). ✾ Refleksi imaju kao sposobnost bitnu primenu u igri zbog osnove kartice
Reflex Dodge.
Vitalnost
✾ Vitalnost je sposobnost tela da regenerise sve dok imate vise od 0 moći vaše ćelije i tako da vam povraća hp.
✾ Koliko imate poena na vitalnost trećinu od toga regenerišete ako health po potezu. Ne mozete naravno preci osnovni health.
Npr Ako imate 300 poena na vitalnost svakim potezom regenerišete 100 healtha. Spretnost
✾ Spretnost je sposobnost sa kojom posjedujete veštine da radite više stvari za kraće vreme.
✾ Na svakih 150 poena na spretnost dobija dodatan kombinacioni slot za borbu.
Svako povecavanje sposobnosti preko 500 ima svoj rizik, to detaljnjije procitajte u pravilima limita.