Ninja World

Powered by Forumotion™

Ninja World | Pravila igre

Započni avanturu!
Stvori legendarnog karaktera kog će igrači pamtiti godinama i postani najjači ninja u igri.
Tvoja avantura počinje sada!


Info
Uputsvo
RegisterJoin Discord
Ninja WorldLog in

Ninja World - Roleplay Card Game

new_releasesView posts since last visit account_boxView your posts chat_bubble_outlineView unanswered posts done_allassessment Top Users of the Dayassistant_photoTop Users of the Game deleteDelete Cookies

Pravila igre

Lista pravila:

Roleplay

❖ Roleplay (RP) predstavlja simulaciju stvarnog života u igri. To znači da kada stvorite svog lika, smeštate ga u Ninja svet gde će se suočavati s preprekama, protivnicima i različitim stvarima u ovom čudnom i surovom svetu.

❖ Uživite se u ulozi svog lika putem postova i kada jednom stvoriš ovog lika, trebalo bi da ga poštuješ i pridržavaš se toga dok igraš na svom profilu. Na primer, ako je tvoj lik tih i ne priča mnogo, onda bi bilo loše ako, na primer, nakon nekoliko meseci igranja, počneš praviti šale i naglo menjati karakter.

❖ Vežbanjem pisanja i igranja uloga, naučićeš da veoma dobro komuniciraš s drugim igračima. Na primer, ako te neko napadne, trebalo bi da napišeš odgovor opisujući reakciju svog lika (ne tebe, već tvog lika!).

❖ Obično su početni igrači puni sebe. Dobar savet je da počneš igrati ulogu i polako učiš igru kroz nju. Morate se prilagoditi igri i biti skromni na početku.

❖ Na svom profilu imaš biografiju koju dostavljaš administratoru prilikom kreiranja (on je proverava i postavlja na tvoj profil). Da nije igrača koji opisuju svoje likove (koji su najnižeg ranga u igri) kao heroje i spasitelje sveta, igrači bi mogli sami da prilagode biografiju, ali zbog toga admin mora to da uradi.

❖ Roleplay post mora sadržavati minimum 40 reči. Za veće rangove, poželjno je imati post od 60-80 reči.

❖ Ne smete postovati nakon svog posta dok ne prođe 12 sati. (Izuzeci su misije i tvoja kuća) Tako da postovanje može ići na dva načina: Tvoj post - 12h - Tvoj post ili Tvoj post - Post nekog drugog - Tvoj post.

❖ Ne sme dolaziti do mešanja informacija iz stvarnog života (RL) i uloge (RP). Na primer, ako znaš da je tvoj saborac ubijen u igri, ne smete igrati ulogu kao da tvoj lik zna isto to.

❖ Ako uradiš nešto u ulozi što tvoj lik ne može stvarno znati (na primer, tvoj drug iz Discorda se bori negde i ti ideš da ga spasiš iako tvoj lik ne može znati da se bori), bićeš kažnjen na sledeće načine:
1. put - tvoje akcije će biti poništene i smatraće se da se nisu dogodile, dobićeš upozorenje
2. put - tvoje akcije će biti poništene i smatraće se da se nisu dogodile, izgubićeš levele
3. put - tvoj profil će biti sankcionisan

❖ Ne smete prenositi mržnju iz stvarnog života prema nekome u igri.

❖ Uloga je najvažnija stvar u rp igri (veliko vreme za razmišljanje). Nije važno što imaš velike moći i jake karte ako jednostavno ne možeš smisliti način uloge kako bi se odbranio od napada ili nečega sličnog.

❖ Što bolje opišeš situaciju u igri putem uloge, to je bolje za tebe. Opis do najsitnijih detalja ponekad će ti spasiti život i ništa u igri i ulozi se ne shvata zdravo za gotovo!

Uvod

U ime celokupne administracije,

Dobrodošao/la u Ninja World!



Ninja World je online roleplay kartaška igra u kojoj kreiraš svog lika i doživljavaš shinobi svet kroz njegove oči. Obavljaj misije, uči nove jutsue i obeleži svoje prisustvo u shinobi istoriji kao jedan od najboljih shinobija ikada!

Sada kada je uvod gotov, želeli bismo da vam pružimo nekoliko smernica o pravilima i kategorijama koja postoje u njima.

Pravila su podeljena u nekoliko kategorija - Osnovna, Srednja, Napredna i Ekspertska. Iako može delovati kao puno, što i jeste, ne bi trebalo da vas plaši. Pravila su podeljena po tome koja bi trebalo da znate do određenog ranga, na primer, osnovna su za Akademiju i Genine, dok su srednja za Chunine itd.

Uzmite si vreme i nemojte žuriti kroz to. Kako polako napredujete kroz igru, vaše znanje će se proširiti i uskoro ćete naučiti sve što postoji da se zna o ovoj igri i njenom shinobi svetu.

Ako imate dodatna pitanja, slobodno pitajte na našem Discord serveru ili odgovarajućoj temi na forumu.

Srećno u svojem putovanju!

Barrier & Seal Jutsu

❖ Niste u mogućnosti postavljati barijere unutar/van barijere kako vam odgovara. Barijera najnižeg nivoa će uvek biti unutra. Na primer, ako ste postavili barijere nivoa 200, 150 i 100, nivo 200 će biti spoljašnji sloj, nivo 150 u sredini, a nivo 100 unutra.

❖ Zagarantovan damage ne može preneti pečat na protivnika. Samo osnovan damage može preneti pečat na protivnika.

❖ Pečati se ne mogu prenositi preko čvrstog objekta.

❖ Ne može biti dve iste barijere na terenu istovremeno.

❖ Kada se pečat postavi na protivnika, možete ga aktivirati istog poteza ili možete sačekati još nekoliko poteza. Kada jednom postavite pečat, ostaje na protivniku dok ga ne aktivirate ili dok ga on ne ukloni.
 

Clone Jutsu

❖ Ukoliko nije naglašeno drugačije na kartici, klon može raditi tehnike samo do levela 100.

❖ Kada stvarate klonove, ne možete im uzeti čakru jer je to vaša originalna čakra iz koje su stvoreni. Možete uzeti samo čakru koju su klonovi naknadno prikupili dok su odmarali.

❖ Da biste primili čakru od klonova, morate biti u njihovoj neposrednoj blizini (čakra ne može ići na kilometre udaljenosti ili iz drugih dimenzija).

❖ Klonovi moraju imati health da bi postojali. Ako health klona dostigne 0, nestaje.

❖ Svi klonovi mogu koristiti efekte pasivne elemenata.

❖ Klonovi ne mogu stvarati druge klonove.

❖ Klonovi dele cooldown sa vama u potpunosti ako nije drugačije napisano na kartici klona. Cooldown za tehnike važi i za vas i za klona. Ne možete na primer raditi istu tehniku u potezu ili slične stvari jer se medjusobno dijele cooldownovi.

❖ Klonovi ne mogu odmarati u potezu u kom ste ih stvorili.

❖ Kada pravite klonove, od aktiviranih tehnika samo će se promene tela preneti na njega (dojutsu, sage mode). Dojutsu se mora održavati od narednog poteza nadalje. Stavljanje pečata na sebe ne računa se kao promena tela i neće se preneti na klona.

❖ Vi i vaš klon ne možete se daleko udaljiti jedan od drugog. Ako pokuša napustiti područje na kojem se nalazite, nestat će.

❖ Klonovi ne mogu koristiti skrivene ili zabranjene tehnike.

❖ Maksimalan broj slotova koje klon može da ima je 4, osim ako nije drugačije navedeno na kartici.

❖ Koliko slotova ulažete u kreaciju klona on toliko slotova ima na raspolaganju po potezu osim ako nije drugačije navedeno na kartici.

❖ Klonovi imaju sve osnovne tehnike i obično oružje/predmete koje trenutno imate u svom inventaru. Posebno i premium oružje neće biti klonirano.

❖ Ako nije naznačeno na kartici, taj će klon imati 10% svojih vrednosti i sposobnosti.

❖ Jinchuriki Mode se ne prenosi na klonove. Kada su stvoreni, klonovi ne uzimaju u obzir sposobnosti dobijene iz Jinchuriki čakre.

Dodatna pravila

❖ Neka specifična i nekategorički raspoređena pravila navedena su u ovom odeljku.

❖ Ulazak u imunitet vatre, zemlju itd. omogućava vam da neutrališete masivne i destruktivne napade, ali ne možete praviti znakove rukama ili druge tehnike dok ste u tom stanju. Neki imuniteti poput hidrifikacije ili peščanog tela omogućavaju vam da pravite znakove ruku dok ste u tom stanju.

❖ Napad koji ima 500 damage-a neće uništiti 500 defense-a. Da biste uništili 500 defense-a, potrebno je najmanje 501 damage-a da biste to postigli. Defense koji ostaje na vašem telu štitiće vas od napada i ostati na vama bez obzira na to da li je slomljena, ali druge vrste struktura će se srušiti i neće imati odbrambene osobine.

❖ Druga instanca zatvaranja očiju odnosi se na bljesak bombi ili tehnika koje vas zaslepljuju ili onesposobljavaju. Kada se branite od ovih trikova, prvo što morate učiniti je napisati da ste zatvorili oči, inače vaša odbrana neće biti važeća.

❖ Kada zatvorite oči, zatvarate oba jer zatvaranje jednog ne predstavlja nikakav oblik odbrane od genjutsua ili svetla.

❖ Sve tehnike koje funkcionišu po principu 'kada primite štetu' ne funkcionišu ako sami sebi nanosite štetu.

❖ Tehnike se ne mogu aktivirati za sledeći potez, jednom kada su aktivirane, cooldown i trajanje počinju da se odbrojavaju.

❖ Summoning ne može prenositi čakru vama ni na koji način, obliku ili formi. S druge strane, vi možete njima preneti čakru ako posedujete tehniku za to.

❖ Slobodno kretanje kao oblik odbrane nije moguće. Na primer, ako bacim kunai u tvoju glavu, ne možete jednostavno reći 'hej, pomerio sam glavu i izbegao tvoj kunai'. Isto se može reći i ako se samuraj kreće prema vama s mačem, ne možete reći 'bežim od tebe haha ne možeš me uhvatiti itd'.

❖ Ne možete prizivati summone koji su viši nivo od vas.

❖ Ne možete raditi bilo koje tehnike skriveno dok vas protivnik vidi. Međutim, izuzetak je ako na kartici piše da se tehnika može izvesti tajno.

Zabranjene tehnike

❖ Zabranjene tehnike su posebne tehnike razvijene i ovladane od strane najvišeg sloja shinobija. Jednu zabranjenu tehniku može naučiti samo 3 shinobija istovremeno. Tokom igre, nijedna dva igrača ne mogu imati istu kombinaciju zabranjenih tehnika.

❖ Svaka zabranjena tehnika koju koristiš je jednaka tvom nivou.

❖ Jedan shinobi može imati 4 zabranjene tehnike u svom arsenalu, ali sve moraju biti iz različitih klasa zabranjenih tehnika.

❖ Kada odlučiš da kupiš zabranjenu tehniku, moraš kontaktirati Discord admina kako bi se pratilo koja zabranjena tehnika pripada kome.

❖ Da bi kupio zabranjenu tehniku prve klase, moraš biti nivo 50. Da bi kupio zabranjenu tehniku druge klase, moraš biti nivo 100 i tako dalje.

❖ Neke zabranjene tehnike - treće i četvrte klase - mogu doći s nekoliko dodatnih tehnika koje će biti navedene ispod.

Genjutsu

✦ Klasa genjutsua se oslanja na napade bazirane na iluzijama. Ova klasa nanosi mentalne, a ne fizičke napade.

✦ Genjutsu napad deluje tokom ćitavog poteza i ako protivnik do kraja poteza ne izvede odbranu biće uhvacen u genjutsu na kraju poteza.

✦ Osnovni način odbrane od genjutsua su Cancel Technique i Bleeding Technique.

✦ Ako vam je Sharingan aktivan, ne morate izvoditi znakove rukama da biste izveli genjutsu; umesto toga, morate održavati vizualni kontakt s protivnikom (ako ne navedete drugačije, računaće se kao da ste izveli znakove rukama). Za genjutsu izveden znakovima rukama nije potreban vizualni kontakt, pošto deluje na čakru.

✦ Genjutsu napad ne može biti izveden tajno. Efekti sa ključnom reči skrivena aktivacija mogu.

✦ Možete se braniti od vizuelnog genjutsua ako zatvorite oči, ali samo ako to učinite pre nego što protivnik izvede napad, a ne kao odgovor na njega. Na taj način se izlažete drugim vrstama taktika.

✦ Kada je damage genjutsua pojačan, količina chakre koju treba osloboditi određuje se na osnovu damage-a, a ne koliko je protivnik uložio u nju. Pravila oslobađanja od genjutsua navedena su u Cancel Technique i Bleeding Technique.

✦ Genjutsu ne deluje na one koji nemaju chakru. Možete se braniti od genjutsua oslobađanjem cele svoje čakre, iako se to snažno ne preporučuje.

✦ Možete se osloboditi genjutsua ako primite određenu količinu chakre. To znači da vas neko može zaštititi od dolaznog genjutsua prenosom chakre. Da biste se oslobodili genjutsua od 500 damage-a, trebali biste dobiti 250 chakre putem saveznika ili drugih izvora - na primer, sage mode itd.

✦ Ako vas napada više genjutsua, morate se braniti samo od onog koji ima najveći damage.

✦ Genjutsu napadi i efekti utiču samo na jednog ninju osim ako ne piše drugačije na karticama.

✦ Imuniteti na genjutsu takođe poništavaju efekte genjutsua.

Skrivene tehnike

Skrivene tehnike su najjače tehnike u igri i samim tim i najskuplje. Za razvoj nekih od ovih tehnika potrebno je ispuniti posebne zahteve, pravila ili imati određenu krvnu grupu. U nastavku možete pronaći informacije o svim skrivenim tehnikama.
Mangekyo Sharingan :


Eternal Mangekyo Sharingan :


Tenseigan :


Wood Sage Mode :


Toad Sage Mode :


Snake Sage Mode :


Monkey Sage Mode :


Seven Swords of the Mist :

Jinchuuriki pravila

❖ Postoje devet demona: Ichibi, Nibi, Sanbi, Yonbi, Gobi, Rokubi, Shichibi, Hachibi, Kyuubi, i stoga može biti samo 9 jinchuuriki-a (Shinobija u kojima su demoni zapečaćeni).

❖ Kada završite specijalnu obuku i ispunite dodatne zahteve kao jinchuuriki, dobićete poseban release vašeg demona. Demon, osim ličnih tehnika i tehnika releasova, takođe ima senzorske moći.


SHUKAKU
Health:11000

Chakra:11000

Energy:11000




❖ Santon



MATATABI
Health:12000

Chakra:12000

Energy:12000




❖ Plazma release


SANBI
Health:13000

Chakra:13000

Energy:13000




❖ Typhoon release


SON GOKU
Health:14000

Chakra:14000

Energy:14000





❖ Lava release


GOBI
Health:15000

Chakra:15000

Energy:15000




❖ Boil release


ROKUBI
Health:16000

Chakra:16000

Energy:16000




❖ Poison release


SHICHIBI
Health:17000

Chakra:17000

Energy:17000




❖ Aburame


HACHIBI
Health:18000

Chakra:18000

Energy:18000




❖ Ink release


KYUUBI
Health:19000

Chakra:19000

Energy:19000



❖ Scorch release

Jinchuuriki kartice i pravila


✾ Zavisno o snazi, Jinchuuriki stiče sposobnost da otključa kartice koje su podeljene u kartice prvog reda, kartice drugog reda i kartice trećeg reda.
first-order cards

Kartice prvog reda :

Jednom kada je demon zapečaćen u vama, možete platiti 100 tokena i otključati kartice prvog reda

Kartice drugog reda :

Kada steknete kontrolu nad svojim demonom (najmanje mesec dana od trenutka zapečaćenja), možete platiti 300 tokena za kartice drugog reda

Kartice trećeg reda :

Kada potpuno ovladate kontrolom svog demona (najmanje tri meseca od trenutka zapečaćenja), možete platiti 500 tokena za kartice trećeg reda

✾ Zavisno o demonu kojeg Jinchuuriki poseduje, on može platiti 500 tokena i otključati svoj klan/release/element. Nakon što se zapečati, Jinchuuriki mora odmarati 10 stvarnih dana i ne može se boriti ili obavljati misije.

Kekkei Genkai

Pravila igre D1vSTV1

❖ Spajanje dva ili više elemenata omogućava razvoj Kekkei Genkai ili Kekkei Totte.

❖ Potrebno je imati najmanje dva elementa da biste razvili Kekkei Genkai. Zavisno o tome koje dva elementa imate, moći ćete razviti kombinaciju tih elemenata. Kekkei Totta zahteva 3 određena elementa.

❖ Za Kekkei Genkai, potreban vam je slobodan skill poen, 2 elementa i rang Jounin.
❖ Za Kekkei Totte, potreban vam je slobodan skill poen, 3 elementa i rang Jounin.



lista Kekkei Genkaia:

◉ Lava release  - Lava Style (Vatra + Zemlja)


◉ Boil release - Boil Style  (Vatra + Voda)


◉ Scorch Release - Flame Style  (Vatra + Vetar)


◉ Plasma Release - Energy Style  (Vatra + Munja)


◉ Rubber Release - Rubber Style  (Zemlja + Voda)


◉ Smoke Release - Smoke Style  (Zemlja + Vetar)


◉ Magnet Release - Magnet Style  (Zemlja + Munja)


◉ Swift Release - Speed Style  (Munja + Vetar)


◉ Storm Release - Storm Style  (Munja + Voda)


◉ Bubble Release - Bubble Style  (Voda + Vetar)


Lista Kekkei Totta:

◉ Dust Release - Particle Style  (Zemlja + Vetar + Vatra)


◉ Typhoon Release - Storm Style  (Vetar + Voda + Munja)

Ključne reči

❖ Ključne reči su sitni pokazatelji smešteni na dnu karte koji definišu neke karte kako bi igrač mogao bolje razumeti šta mogu, a šta ne mogu raditi.

Čista chakra - napadi/tehnike koje se sastoje od čiste chakre mogu povrediti ljude u imunitetima i smatraju se jednim od najboljih ključnih reči kada su u pitanju napadi.

Prateći - napadi/tehnike koje imaju ovu ključnu reč mogu pratiti protivnikovu čakru. Protivnik se ne može odbraniti od ovog napada/tehnike pomeranjem zato što će ga pratiti.

Neodbranjivo - ovi tipovi tehnika ne mogu biti blokirani drugim napadom, već samo nekom vrstom odbrane ili zidom. Ako neko šalje napad prema neodbranjivom napadu, napadi se neće sudariti/jednostavno će proći jedan kroz drugi.

Probojno - napad ili tehnika koja može probiti defense. Ako struktura poseduje samo defense, ovakav tip napada će samo proći kroz nju i uništiće je.

Masivno - napad ili tehnika koja ima efekat na ceo teren. Ovakve tehnike su odlične ako se borite protiv više od jednog neprijatelja. Ali pazite, jer se vaši saveznici mogu naći u dometu napada.

Stav - ključna reč trenutno jedinstvena samo za kenjutsu. U svakom trenutku možete biti u jednom stavu, ali ste slobodni da ih menjate.

Više po potezu - tehnike ili napadi koji se mogu izvesti više puta tokom poteza. Ova ključna reč obično se odnosi na klonove, određene napade itd. Napadi/tehnike sa ovom ključnom reči moraju da se izvedu jedna za drugom i ne može da se izvede npr na početku poteza, neka tehnika nakon nje pa na kraju poteza opet.

Kontrola protivnika - tehnike ili napadi koji primenjuju jedan od sledećih statusa - stun, root, spavanje, zaslepljenje itd. Ovo je opasna ključna reč jer kada vas neko uhvati u nju, postoje ograničeni načini da se oslobodite.

Imunitet - tehnike koje vas čine imunim na druge tehnike ili napade. Obično svaka tehnika imuniteta ima svoj nedostatak, na primer, ako ste u imunitetu na vodu, munja i čista čakra mogu vam naneti štetu. Imunitet ne brani od zagarantovanog damagea, osim ako nije drugačije naglašeno na kartici.

Nedodirljiv - tehnike koje vas čine imunim na svaku vrstu fizičkog napada. Ove tehnike smatraju se jednim od najboljih odbrana u igri. Nedodirljiv ne brani od zagarantovanog damagea, osim ako nije drugačije naglašeno na kartici.

Deljenje - tehnika ili napad koji se može podeliti u više delova. Ovi delovi nemaju pojedinačne pojačavače, pa na primer, ako podelite napad od 1000 damagea na 5 protivnika, svaki će primiti samo 200 damagea.

Produženje - Tehnike koje mogu ostati na terenu duže od jednog poteza.

Svako za sebe - jaka ofanzivna ključna reč koja onemogućava kolektivnu odbranu protiv napada. Ako napad ima ovu ključnu reč, svaki protivnik mora se braniti od napada pojedinačno.

Mod - Modovi su tehnike koje poboljšavaju vaše telo i vaše sposobnosti. Možete biti u više modova odjednom. Prilikom isteka definisanog trajanja na modu, mod se može produžiti ako se uloži dodatan slot u njega i potrebna chakra.

Oružje - tehnike koje stvaraju fizičko oružje.

Slobodni oblik - napadi ili tehnike koje možete oblikovati na bilo koji način, davajući korisniku slobodu da odluči o nekim ključnim faktorima tehnike. Napad slobodnog oblika ne može da ide na protivnika sa svih strana istovremeno.

Senzor - tehnike koje sadrže senzorske osobine/mogu otkriti protivnika na neki način, najbolje opisane na karti.

Letenje - tehnike koje imaju ovu ključnu reč omogućavaju vam da lebdite/letite i slobodno se krećete prostorom u vazduhu. Korisno je protiv određenih vrsta tehnika kontrole terena jer možete leteti i izbeći blato i slično.

Brzo Pomeranje - tehnike koje vam omogućavaju da se krećete na željeno mesto na terenu i izbegnete napad ili tehniku. Brzo pomeranje se ne smatraju tehnikama koje se odmah rešavaju, što znači da ih obično možete otkazati na pola puta (ako protivnik aktivira zabranu prilaska ili slično).

Space Time - tehnika koja vam omogućava teleportovanje na željeno mesto na terenu. To je jedna od najmoćnijih tehnika pomeranja. Odmah se rešava i protivnik nema vremena da reaguje na ove vrste tehnika.

Tlo - smatraju se tehnikama koje deluju na tlo terena. Npr jezero blata, pesak koji usisava u tlo, antilion.. Od napada koje utiču na tlo možete se odbraniti ako ste uzleteli potez ranije sa tla.

Ulaganje - Ova tehnika je jača svakim ulogom chakre u nju. Ako nije definisano na kartici, tehnika je jača za 150 za svake 10 uložene chakre.

Oprema - Za korišćenje opreme, prvo moraš da je staviš na sebe (1 slot). Možeš menjati opremu tokom borbe za 1 slot. Samo jedan komad opreme može biti na tebi u jednom trenutku, osim ako drugačije nije naglašeno.

Sferno - Ofanzivna ključna reč koja predstavlja napad ili tehniku koja sferno kreće od vas ka ostatku terena.

Sage Mode - Poseban mod koji omogućava korišćenje sage tehnika. Gasi se kada istrošite svu sage chakru od moda.

Trap - Zamke su posebne tehnike ili itemi koji se aktiviraju ulaskom protivnika na odredjenu zonu na terenu.

❖ Ako postoji sukob između teksta na kartici i njenih ključnih reči, bolje je pitati administratora nego delovati na svoju ruku.

Klan pravila

Pravila igre KPvxfQ0
✧ Inuzuka ✧


Pravila igre EAhqpYS
✧ Nara ✧


Pravila igre Bprtfv9
✧ Senju ✧

❖ Možeš koristiti Senju tehnike da ometaš vid, sakrijaš se od protivnika itd, ali samo ako to navedeš u svom postu. Možeš izvoditi skrivene napade dok te protivnik ne vidi.

❖ Ako želiš, svi tvoji Senju napadi mogu pratiti protivnika.

Pravila igre UE2UJ4U
✧ Aburame ✧

❖ Možeš podeliti Aburame napade na više delova. Konačna šteta napada se deli, i pojedinačnim delovima napada se ne mogu dodati dalji bonusi.

❖ Protivnik ne može razaznati koje bube koristiš, osim ako je i sam član klana Aburame.

❖ Ako želiš, svi tvoji Aburame napadi mogu pratiti protivnika.

Pravila igre 0RUtSwq
✧ Bakuton ✧


Pravila igre H6tAUr9
✧ Hagane ✧


Pravila igre Ii304Rx
✧ Hyuuga ✧


Pravila igre 468qPXl
✧ Yamanaka ✧


Pravila igre MtFCyAJ
✧ Uzumaki ✧


Pravila igre ZA5ryfw
✧ Uchiha ✧

❖ Možeš izabrati kako ćeš izvoditi svoje genjutsu napade (okularno ili pomoću znakova ruku). Ako izvodiš genjutsu rukama, bonusi Sharingana neće se primenjivati na tvoje napade.

Pravila igre Y8eBgUK
✧ Kaguya ✧


Pravila igre 9wuASdb
✧ Yuki ✧


Pravila igre H5pAF9a
✧ Shoton ✧


Pravila igre DRty7p2
✧ Santon ✧


Pravila igre GOsrgYh
✧ Fuma ✧


Pravila igre AW2Oms4
✧ Akimichi ✧

Limiti

✾ Ako vaš ukupan broj sposobnosti prelazi 1000, gubite 250 healtha po potezu.

✾ Standardni shinobi može izdržati dvostruki iznos svog osnovnog chakra kapaciteta, što je obično 2000. Ako njegova chakra nekako premaši taj iznos, izgubiće dvostruko više healtha od prekoračene vrednosti. Ako prekorači sa 2400 chakre, izgubiće 800 healtha.

✾ Ako određena sposobnost premaši 600 poena, gubite 250 healtha po potezu.

✾ Sposobnosti ne mogu ići u negativ. Minimalno što možete imati na neku sposobnost je 0.

✾ Minimalni broj slotova za kombinaciju na koju svi shinobiji mogu pasti je 4. Maksimalni broj slotova za kombinaciju je 9.

Ninjutsu

❖ Nije dozvoljeno izvesti PREKO DVA NAPADA iz iste klase (talenta) u jednom potezu (na primer, ne možete izvesti preko dva napada s vodom).


❖ Ne možete kombinovati napad sa samim sobom u istom potezu (na primer, šaljete vatrenog zmaja, a zatim zemljanog zmaja - ne mogu se kombinovati, već će jedan za drugim nastaviti). Obično se kombinacije rade s saveznicima, klonovima, itd.

❖ Vodeni i vatreni napadi ne mogu se kombinovati.

❖ Ako kombinujete vatrenog zmaja od 500 damage-a sa savezničkim vazdušnim zmajem od 500 damage-a, rezultat će biti kombinovani zmaj sa 1000 damage-a.

❖ Razorni napadi se smatraju napadima koji poseduju zagarantovani od razornosti. Ovi napadi obično uništavaju deo terena, osim ako nije drugačije navedeno.

❖ Da bi kombinovani napad bio razoran, potrebno je da ima više od 1000 damage-a.

❖ Razorni/masivni napadi ne mogu se igrati tajno. Postoje izuzeci kada je tehnika, na primer, šrapnel i jednostavno puca u sve pravce, ne remeti postavljanje dima ili pravi previše buke.

❖ Ako razorni napad ide prema vama i vašem savezniku, saveznik će vas moći zaštititi od njega. Ako napad ima keyword "Jedan po jedan", saveznik vas neće moći odbraniti od tog napada. Takođe, ako se izvodi masivni napad i vi ste s druge strane terena od saveznika, neće vas moći odbraniti od njega jer taj napad deluje na sve delove terena.

❖ Svaki ninjutsu od 800+ damage-a može naneti zagarantovanu štetu izazvanu razaranjem. Taj damage je jednak 20% damage-a napada.

❖ Zagarantovan damage izazvan razaranjem može se blokirati drugim napadom koji ima zagarantovanu štetu istog tipa. Ovo važi samo za garantovanu štetu izazvanu razaranjem. Kada poništavate napad koji ima npr 400 zagarantovanog damagea sa dva napada (jedan ima 300zag drugi 200) blokiraćete samo 300 zagarantovanog damage-a od tog napada.

❖ Vaš napad može imati ili zagarantovanu štetu izazvanu razaranjem ili brzinom, ali ne može imati oboje (birate koji zagarantovani od vašeg napada ide na protivnika).

❖ Osnovne karte iz talenata i elemenata ne mogu ukloniti efekte zabranjenih/skrivenih karata.

❖ Kombinovan damage ne može premašiti 3000 damagea. Ako taj napad ima ukupno 4400 damage-a, računaće se kao da ima 3000 damagea.

❖ Napad koji sami izvodite ne može premašiti 3500 damagea. Ako taj napad ima ukupno 4400 damage-a, računaće se kao da ima 3500 damagea.

❖ Kada kombinujete dva napada, samo će se preklapajući efekti preneti na kombinovani napad. Ako na primer kombinujete sledeća dva napada:

Vodeni zmaj - prati protivnika i probija odbranu
Vazdušni zmaj - prati protivnika i ostaje dodatni potez na polju

Rezultirajuća kombinacija će biti sledeća - kombinacija vodenog i vazdušnog zmaja koji može pratiti protivnika. Svi drugi efekti su izgubljeni. Ta kombinacija neće moći naneti damage protivniku ukoliko je njegov imunitet slab na tu vrstu napada.

Lične tehnike

❖ Lične tehnike su tehnike koje sam dizajniraš uz pomoć admina. Odražavaju tvoj stil igre i ispunjavaju ga. Lične tehnike se prave uz saglasnost administratora nakon što kupiš tajnu tehniku Jutsu Creation.

❖ Lične tehnike se moraju uklopiti u tvoje klase i ne smeju imati slučajan efekat koji nema smisla ni za tebe ni za tvoj stil igre. Na primer, ne možeš stvoriti tehniku healovanja ako nemaš Medic klasu. Takođe, ne možeš napraviti napad vatrenom loptom ako nemaš poen u klasu vatre.

❖ Lične tehnike trebalo bi da budu jedinstvene za tvog karaktera, nije dozvoljeno pravljenje lične tehnike koju neki šinobi već poseduje.

❖ Maksimalan broj ličnih tehnika koje možeš kupiti je 3.

❖ Lične tehnike mogu kreirati i kupiti shinobiji koji su level 350+ - međutim, ovo ne važi za roleplay lične tehnike.

❖ Jačinu tvoje predložene kartice oceniće admin, i po potrebi će se kartica ojačati ili oslabiti u zavisnosti od toga.

❖ Primer lične tehnike:

Yuki shinobi koji ima talenat za klanske umetnosti i doton može kreirati ličnu tehniku sličnu onoj ispod:

#card850

Yuki shinobi bi ovo mogao koristiti više kao tehniku stila nego kao borilačku tehniku, pošto je jedini ninja u svetu shinobija koji je ovladao moći tamnog leda.

❖ Roleplay Tehnike su nagrade sa događaja koje se koriste za stilizovanje tvog lika i poboljšanje doživljaja roleplaya. Ovi tipovi kartica nemaju NIKAKVU upotrebu u pravoj borbi.

Presađivanje gena

✾ Transplantacija gena je proces gde možete presaditi DNK drugog klana u svoj, nasleđujući klansku krv i tehnike.

✾ Da biste presadili gen, igrač mora pronaći medicinskog shinobija koji je voljan da izvrši proceduru i platiti tokene administratorima.

✾ Nakon transplantacije, shinobi je dužan da miruje 3 rl dana kako bi mu se telo prilagodilo na gene. Očna transplantacija nema ovaj rizik i odmah nakon transplantacije može normalno da nastavi igru.

STICANJE GENA


✾ Da bi uzeli gene korisnika, morate ga ubiti (izuzetak Hyuuga, Uchiha i Chinoike kojima možete izvaditi oči. Ninja koga ubijate mora biti chunin level 300+ ili jonin / tennin bilo kog ranka.

✾ Gene iz mrtvog tela izvlači medical shinobi posebnom eksperimentacijom. Iz jednog tela možete izvući maksimalni dve ampule gena (dva presađivanja).

✾ Gene morate sačuvati u itemima predvidjenim za držanje gena (Vial isl). U suprotnom oštetićete gene i oni će postati neupotrebljivi.

✾ Da bi uzeli Hyuuga, Uchiha i Chinoike oči nije vam potrebna medical praksa već to može uraditi bilo ko.

TRANSPLANTACIJA


Transplantacije vrši JONIN+ medical shinobi level 350+. Transplantacija se mora odviti po roleplayu.
Postoje različiti vidovi transplantacije:


OČNA TRANSPLANTACIJA


✾ Kada presadjujete dojutsu moći stičete sve osnovne tehnike tog klana (osim pasivne). Te kartice zahtevaju +10 chakre više jer niste originalni korisnik klana. Ako presadjujete samo jedno oko kartice će zahtevati +20 chakre umesto +10.

✾ Vaše oko je konstantno aktivno (ne možete ga aktivirati i deaktivirati). Ovo rešavate itemom koji vam pokriva oko. Dok je pokriveno ono ne troši vašu chakru za održavanje.

✾ Transplantacija očiju zahteva 500 tokena. Transplantacija dodatnog istog oka (ako jedno već posedujete) zahteva 150 tokena. Dakle ako imate jedan sharingan presadjen od pre sledeći će koštati 150tokena. Ako npr imate sharingan i presadjujete Byakugan to su novi geni i oni će zahtevati 500 tokena.

✾ Ninja koji je izgubio svoje oči kao originalni korisnik klana ima besplatnu povratnu transplantaciju očiju.

✾ Ako u trenutku smrti ninja nije imao aktiviran dojutsu presadjivanjem njegovih očiju u vaše telo dojutsu se aktivira automatski.

✾ Token Dojutsu moći poput Mangekyou Sharingana, Tenseigana itd imaju cenu transplantacije za 200 tokena manju od svoje trenutne token cene. Na primer ako ste nabavili oči Mangekyo Sharingana i on košta 1300 tokena presadjivanje će koštati 1100 tokena.


STANDARDNA TRANSPLANTACIJA GENA


✾ Kada presadjujete gene u svoje telo birate deo tela gde presadjujete gene. Zauvek gubite 200 healtha i jutsui tog klana će zahtevati 10 chakre više. Ovom transplantacijom ne dobijate pasivnu tehniku već samo osnovne tehnike tog klana. Možete kupiti premium klana.

Cena standardne transplantacije je 500 tokena.


NAPREDNA TRANSPLANTACIJA GENA


Napredna ili originalna transplantacija gena vas čini praktično shinobijem kao da ste poreklom iz tog klana od rodjenja. Imate identične moći i mogućnosti kao ninja tog klana. Ovim načinom transplantacije dobijate pasivnu tehniku klana i mogućnost da kupujete sve tehnike koje bi ninja tog klana mogao kupovati.

Napredna transplantacija gena košta 1000 tokena. Takodje možete je ostvariti posebnim karticama.

✾ Sledeći klanovi se mogu presaditi - Senju, Uchiha, Hyuuga, Kaguya, Yuki, Shoton, Hagane, BakutonChinoike i Santon.

Profili

❖ Možete imati samo jedan aktivan profil u isto vreme. Imati drugi aktivan profil je zabranjeno i strogo će biti kažnjeno.

❖ Ako izvršite samoubistvo na svom profilu, ili ako dogovorite smrt svog lika u saglasnosti s drugim shinobijem, počećete iznova od nivoa 0 i sa -400 tokena na raspolaganju. Pored toga, moraćete ponovo polagati sve ispite.

❖ Svi vaši predmeti, novac itd. ne mogu se preneti na vaš sledeći profil, osim ako imate validan razlog u okviru roleplay-a, a jedan od njih je da ste naučili Tehniku Chakra Release: Reincarnation i pre smrti sakrili svoje predmete/novac negde. Pošto zadržavate sećanja iz svog prošlog života, znaćete lokaciju tih stvari.

Puppet Jutsu

❖ Možete imati ukupno 10 lutaka na terenu jer imate samo deset prstiju na rukama. Jedan prst, jedna čakra nit za kontrolu lutke.

❖ Svaka lutka zauzima 2 slota ako je u svitku ili 4 slota ako je nosite.

❖ Napadi lutki mogu imati zagarantovanu štetu od razornosti, ali samo 10%. Kada se brane svojim zagarantovanim napadom od drugog zagarantovanog razornog napada, brane se kao da imaju 20%, ali samo vi (ne i saveznici).

❖ Napadi lutki nisu toliko razorni kao ninjutsu, pa njihovi napadi mogu uticati na više ljudi samo ako su u blizini.

❖ Braneći se od razornog napada, ako koristite napade lutki, branite se samo vas i vaše lutke, a ne i druge saveznike.

❖ Ako neko uništi vašu lutku u borbi, nakon borbe možete sakupiti slomljene delove i ponovo je sastaviti. Moći ćete je koristiti ponovo za 2 stvarna dana.

❖ Chakra Sense ne može osetiti napad oružjem lutke.

❖ Preciznost dodaje štetu na konačni zajednički napad, ne na svaki pojedinačno.

Summon & Sage pravila

Summon pravila


Summoni su stvorenja koja možete prizvati ukoliko imate ugovor sa odredjenim svetom. Njih prizivate uz pomoć tehnike Kuchiyose No Jutsu. Da bi uspostavili ugovor sa summonima, potrebno je kupiti karticu 'Summoning Contract'. Pravila u vezi prizivanja summona su definisana na Kuchiyose No Jutsu kartici.

#card16 #card524

- Summone ne morate kupovati redom.

- Postoje pojedini summoni koji nisu vezani za odredjeni svet i za njih vam nije potreban summoning contract.

- Ne možete prizvati summona koji je veći level od vas.

- Kada kupite sva tri summona u odredjenom svetu, dobijate mogućnost da otključate dodatnu tehniku koju samo summoni mogu da koriste. Za svet zmija to je tehnika Snake Swallow, za majmune je Adamantine Staff itd.

Sage pravila


- Sage Mode možete proučiti samo ako posedujete sva tri summona iz sveta u kom želite da postanete Sage.

- Kada Sage uđe u Sage mode, prvo će morati da iskoristi svu svoju prirodnu čakru pre nego što nastavi sa korišćenjem svoje osnovne čakre.

- Dok ste u Sage modu, možete prizvati svoje summone koristeći osnovnu čakru, ali samo za summone.

- Kada Sage iskoristi 3 ili manje slotova, vratiće mu se 50 prirodne čakre.

- Dok ste u Sage modu, Chakra Sense je aktivirana pasivno.

- Možete ući u Sage mode samo jednom tokom borbe.

- Vizuelni genjutsu nema efekta na vas dok ste u Sage modu.

- Kada se health ili energija koju je Sage stekao potroše, on neće izaći iz Sage moda. Sage izlazi iz moda kada potroši svu svoju prirodnu čakru.

- Postoji poseban zahtev koji morate ispuniti ako planirate postati Sage. Morate otputovati u svet životinja i roleplay-ovati svoju obuku i iskustvo tamo, pokazujući administraciji svoje veštine i da li zaista zaslužujete postati Sage ovog sveta. 10 roleplay postova zajedno sa čekanjem od 14 dana dok steknete željene moći.

Senzor

❖ Nisu sve karte sa ključnom rečju "sensor" u mogućnosti da osete chakru. Mogu saznati o lokaciji/napadima protivnika putem drugih sredstava kao što su vid, miris itd. Možete pronaći sva objašnjenja posebnih slučajeva i šta određeni senzori detektuju.

Chakra Sense:
Pomoću "Chakra Sense" senzora, osećate samo chakru, što znači da ako protivnik koristi energiju za svoj napad, a vi ga ne vidite, ne možete znati za njegov skriveni potez. Precizno ćete znati njegovu lokaciju i da li je nešto uradio od chakre. Ne možete razlikovati originalnog ninju od klona ovom tehnikom.

Mind Eye of Kagura:
Ovo je najjača senzor tehnika u igri. Osećajući i protivničku i prirodnu chakru, stvarate sliku celog terena u svom umu i vidite je do najmanjeg detalja. Jasno možete videti pokrete protivnika, pa ako pokuša nešto baciti, videćete to.

Mind Eye of Tsuki:
Ima iste senzor sposobnosti kao Mind Eye of Kagura, samo što traje jedan potez.

Sharingan:
Možete videti nevidljive stvari, ali je blokiran određenim vizualnim preprekama - kada ima gust dim ili zid, Sharingan neće moći videti više od običnog oka.

Byakugan:
Možete videti kroz sve vizualne prepreke (dim, zidovi itd.). Jedina vizualna prepreka kroz koju ne možete videti je svetlost i tada ćete morati zatvoriti oči (tada nemate senzorne osobine Byakugana).

Dinamic Marking:
Kada vaš ninken pogodi protivnika mokraćom, znaćete lokaciju protivnika zbog mirisa i znaćete sve što radi uz pomoć energije. Ne otkriva chakra poteze/napade.

Third Eye Connection:
Pošaljite oko peska koje će nadgledati protivnika i njegove poteze. Ako pokuša da se sakrije, oko će promeniti svoj položaj i nastaviti ga posmatrati. Njegov vid je blokiran dimom i svetlom.

Spindle Formation:
Ako je protivnik u dimu ili sličnom, vaše bube će vam preneti informacije o celom njegovom potezu. Otkriva i energy poteze i chakra poteze.

❖ Zbog osnovnog principa foruma i tajnih poteza, senzorske tehnike ne mogu se aktivirati tajno. Sensor Seal može se igrati skriveno, ali ne u borbi.

Slotovi i Cooldown

SLOTOVI


❖ Slotovi označavaju koliko akcija možete obaviti u jednom potezu tokom borbe. Svaki igrač ima pravo na 6 slotova u jednom potezu. Ovo se može povećati nekim tehnikama, sposobnostima (spretnost) itd. Potrebna količina slotova za napad takođe može biti smanjena pomoću određenih tehnika. Slotove označavaju mali kristali na dnu kartice.

#card1383

Kao što možete videti na gornjoj slici, tehnika košta 3 slota.

❖ Kada potrošite 6 slotova u postu, nije vam dozvoljeno raditi ništa dodatno što zahteva slotove. Ako premašite dozvoljene slotove, smatraće se da niste izveli poslednju tehniku, odnosno onu koja je premašila dozvoljeni limit. Na primer, ako izvedete tehniku koja pojačava vaš napad za 3 slota i bacite napad za 3 slota, ako nemate dodatni slot od pojačanja ili spretnost, vaš napad će se računati kao da ga niste ni izveli jer nemate dovoljno slotova.

❖ Nijedna tehnika ne može da padne ispod 1 slota osim ako to nije naglašeno drugačije na nekoj kartici (Clueless Warrior npr.).

COOLDOWN


❖ Cooldown je vreme koje morate čekati nakon upotrebe tehnike da bi je ponovo koristili. Kreće se nakon aktiviranja napada/tehnike i možete ga videti na donjem desnom delu kartice. Vreme je naznačeno u potezima, i na primer, ako izbacite napad sa cooldown-om 3, to će ići ovako

napad - potez - potez - potez - ponovna upotreba

❖ Neki napadi ili tehnike mogu se koristiti samo jednom tokom borbe, a takve tehnike su označene sa 1 PB (po borbi).

ITEM SLOTS


❖ Slotovi za predmete označavaju koliko prostora zauzima predmet u inventaru. Limit je 10 slotova u inventaru koje možete nositi sa sobom. Kristali na dnu oružja ili predmeta pokazuju koliko slotova zauzimaju u inventaru.

#card322

Na primer, Samehada zauzima 5 slotova u inventaru.

❖ Možete imati koliko god oružja i predmeta želite, ali pre nego što napustite grad ili krenete na misiju, morate postaviti svoj inventar koji će zadovoljiti tih 10 slotova.

❖ Inventar se postavlja odlaskom u meni, odlaskom na stranicu inventara i popunjavanjem ID-ova karata koje želite imati u inventaru tokom borbe. Ako vaš inventar nije postavljen u vreme borbe, nećete moći da ih koristite čak i ako ste kupili te predmete.

Sposobnosti


Postoje 8 sposobnosti koje možete da razvijate tokom igre:

SNAGA - BRZINA - PRECIZNOST - INTELIGENCIJA - REFLEKSI - SPRETNOST - VITALNOST - KONTROLA CHAKRE

Kako napredujete na viši nivo, dobijate 15 poena za sposobnosti na svakih deset nivoa, što vam omogućava da unapredite ove sposobnosti. Poeni se zarađuju do nivoa 200. To znači da tokom igre možete ukupno dobiti 300 poena koje možete raspodeliti.

SNAGA

✾ Snaga je prirodna karakteristika tela koja omogućava jače fizičke napade telom - taijutsu napade. U vrednosti polovine vaše snagi vaši taijutsu napadi imaju dodatan damage i dodatan razorni zagarantovani damage. 

Na primer, vaš udarac pesnicom (taijutsu napad) ima 500dmg i vi imate 300 snage. Taj napad će imati 150 dodatnog damage-a i 150 zagarantovanog damage-a. Ukupna kombinacija je 650 damagea i 150 zagarantovan od razornosti. Kada taj taijutsu udarac predje 800 dmg-a on po pravilima dobija i 20% svog ukupnog damage-a kao zagarantovani tako da je snaga tada još jača - polovina snage i 20% damage-a se sabiraju!


BRZINA

✾ Brzina je sposobnost tela da izvodi pokrete ili se kreće u većoj meri od drugog borca. Evo šta brzina omogućava:

Zagarantovani damage
✾ Ako ste brži od svog protivnika, imate priliku da mu nanosite zagarantovani damage. To je damage koju protivnik prima bez obzira na to da li izbegne ili poništi napad. Jedini način za poništavanje zagarantovane štete je defense i refleks.

✾ Zagarantovani damage je jednak razlici u brzini vas i protivnika.

Na primer, ako imate 100 više brzine od protivnika, zagarantovani damage na vašim napadima jednak je 100.

✾ Osim zagarantovang damage-a koji se uzrokuje brzinom, postoji i zagarantovani damage od razornosti.

Važno je napomenuti da zagarantovan damage i brzina kao sposobnost uopšte ne reaguju na efekte. Efekti se ne primenjuju na brzinu. Na svakoj kartici pretpostavlja se da brzina ne utiče na efekte, osim ako na samoj karti nije drugačije navedeno.

Na primer, ako imate mač koji je otrovan i nanosite zagarantovanu štetu protivniku, a on izbegne osnovnu štetu, neće biti otrovan. Tehnike koje kažu - ako primiš deo štete, primićeš celu štetu i slično, ne primenjuju se na zagarantovani napad.

PRECIZNOST

✾ Preciznost usmerava vaše napade tako da postanu precizniji i jači. To je najjednostavnija sposobnost.

✾ Koliko imate poena na preciznost toliko imate dodatnog damage-a na sve napade.

✾ Preciznost vam dodaje damage samo na jednu od sledećih vrsti napada:
1. Ninjutsu
2. Kenjutsu
3. Taijutsu

Kada odaberete jednu od ove 3 vrste napada na vašem profilu ne možete menjati.

Na primer, ako imate 100 preciznosti, vaši napadi će nanositi +100 damage-a. Preciznost ne pojačava genjutsu napade (to radi inteligencija).

Preciznost dodaje damage u finalni napad ako kombinujete napade na neki način. Naprimer ako kombinujete  zmaja od 500dmg vatre i zmaja od 500 damage vetra (uz pomoć pasivne vetra jer ne možete sami sa sobom kombinovati napade) preciznost dodaje damage na finalnu kombinaciju a to je 1000dmg + vaša preciznost.

Ako delite vaš napad na više delova preciznost ne dodaje damage na svaki i ne postoji način da po jednom napadu koji "napadne" protivnika vi ostvarite više od jedne aktivacije preciznosti.

INTELIGENCIJA

✾ Inteligencija utiče na vaš um, čineći vas efikasnijim u genjutsu napadima i otpornijim na njih.

✾ Vaši poeni inteligencije računaju se kao dodatan damage koji imate na genjutsu napadima. Takodje vaša inteligencija će smanjiti dmg genjutsua koji ide na vas.

Na primer ako imate 200 inteligencije i pošaljete genjutsu napad od 500 na protivnika taj genjutsu će imati 700damage (500 +200).  Takodje ako na vas ide genjutsu od 500 dmg a vi imate 200 inteligencije damage tog jutsua koji ide na vas spustiće se na 300 (500 - 200).

REFLEKSI

✾ Refleksi su sposobnost tela da brzo reaguje na iznenađujuće događaje. To je direktna odbrana od zagarantovanog damage-a.

✾ Što više poena imate na refleksima, više zagarantovanog damage-a odbijate. Radi na zagarantovanom damage-u izazvanom brzinom i razornošću.

Na primer, ako napad protivnika ima 200 zagarantovane damage-a i imate 150 refleksa, primate samo 50dmg.

✾ Refleksi kao veština imaju važne implikacije u igri zbog karte Reflex Dodge.

VITALNOST

✾ Vitalnost je sposobnost tela da se regeneriše. Sve dok imate više od 0 čakre, ćelije vašeg tela će se konstantno regenerisati na početku poteza.

✾ Pola vaših poena vitalnosti jednaka je regeneraciji healtha po potezu. Ne možete premašiti osnovnu vrednost healtha.

Ako imate 300 poena u vitalnosti, regenerisaćete 150 healtha na početku svakog poteza.

✾ Ako imate 200 osnovne vitalnosti, možete otključati tehniku Vitality Cleansing.

SPRETNOST

✾ Spretnost je sposobnost koja vam omogućava da obavljate više stvari u kraćem vremenu.

✾ Na 200 poena spretnosti, dobijate dodatni kombinacioni slot.

KONTROLA CHAKRE

✾ Kontrola čakre smiruje tok vaše čakre i omogućava vam smanjenje njene potrošnje prilikom izvođenja jutsua.

✾ Za svakih 100 poena u kontroli čakre, cena tehnike se smanjuje za 5 chakre. Minimalan cost tehnike sa kontrolom chakre može biti 10.

Primer: Znači ako imate 200 kontrole i kartica zahteva 30 chakre vi ćete za nju trošiti 20 chakre.


Svako povećanje sposobnosti iznad 600 nosi svoj rizik, pročitajte detaljnije u pravilima o ograničenjima.

Taijutsu & Kenjutsu

❖ Mačevi i pesnice su jaki fokusirani oblici damage-a. Oni se mogu sudarati sa ninjutsu napadima ali mogu blokirate te napade samo za sebe osim ako posebnim karticama ne blokiraju taj ninjutsu i za druge ninje.

❖ I za Taijutsu i za Kenjutsu važi pravilo kao i za ostale klase da mogu maksimalno dva napada iz klase po potezu.

❖ Ako bacite više projektila, njihova šteta se ne kombinuje. Ako ka vama leti 3 shurikena, svaki s 500 damage-a, običan vatreni zmaj s 500 štete zaustaviće njihovo kretanje/damage i nastaviti svoj put. Da su ti isti shurikeni imali po 600 štete svaki, zmaj bi samo smanjio njihovu štetu za svoju štetu i nastavio neoštećen. Ti shurikeni će na kraju imati po 100 štete svaki. Ne možete koristiti projektilna oružja da biste se zaštitili od ninjutsu napada osim ako oružje nije prekriveno čakrom.

❖ Taijutsu napadi stvaraju razornost pri udaru (slično kao ninjutsu napadi) kada njihov damage predje 800. 20% njihovog damage-a tada postaje razorni zagarantovani damage (koji se može blokirati sa ninjutsu razornim zagarantovanim, identični su). Na primer ako imate taijutsu napad od 1000dmg 200 od tog damage-a će biti zagarantovano.

❖ Kada napadnete nekoga sa više različitih napada koji imaju zagarantovani damage ako se brani defencom on će istim defencom umanjiti sve zagarantovane u tom potezu. Npr ako mašete na protivnika 2 puta sa tehnikom Samurai Swing (zagarantovani je 200 na oba napada) i on se odbrani sa zidom od zemlje koji ima 200 defense. On je sa tim zidom potpuno poništio zagarantovani damage čak iako vi taj zid uništavate prvim zamahom.

❖ Ako tehnika blokira napade bliske borbe, projektile ili oružane napade, neće blokirati zagarantovan damage od tih napada u prvom potezu (potezu aktivacije).

❖ Postoje ninjutsu napadi koji se računaju kao napad bliske borbe. Na primer, postoje Rasengan i Chidori. Za te vrste tehnika važe ova pravila. To znači da ako se pojaviš pored nekoga, neće moći uzvratiti tim tehnikama s njegovim ninjutsu napadom. Dodatno, ako se bilo ko pojavi pored vas, moći ćete koristiti te tehnike kao odbranu.[/left]

Rankovi

❖ Rank stoji na tvom profilu i pokazuje koliko si napredovao u znanju i veštinama kroz igru.

❖ Da bi stekao rankove, moraš proći niz testova koji kao rezultat daju viši rank.

❖ Lista osnovnih rankova:

Akademski student - nivo 1
Genin - nivo 10
Chunin - nivo 50
Jonin - nivo 100
Tennin - nivo 150

❖ Svaki od ovih rankova ima svoje prednosti i bonuse. Nije moguće preskočiti rankove, već ih morate redom polagati.

Pravila igre Rr73fvD
✧ Akademski student ✧

Akademski student je rank s kojim počinješ svoje putovanje kao shinobi. Na ovom ranku, sve tvoje osnovne vrednosti su postavljene na 100.

Pravila igre HcIPDYy
✧ Genin ✧

Kada napraviš prvi stvarni korak i završiš svoje Genin ispite - i prođeš - zarađuješ titulu Genina. Na ovom ranku dobijaš svoj prvi skill poen i +100 na sve vrednosti. 

Pravila igre MqVtwza
✧ Chunin ✧

Kada dobiješ nivoe i stekneš osnovna pravila igre, moći ćeš aplicirati za Chunin ispit koji, ako ga prođeš, zarađuje ti titulu Chunina. Na ovom rangu dobijaš svoj drugi talent poen i +100 na sve vrednosti. 

Pravila igre R7y15Sf
✧ Jonin ✧

Pravi Jonin mora znati sve osnovne stvari o igri, zajedno s mnogo interakcija. Na ovom nivou trebalo bi da možeš voditi nove igrače i odlično se snalaziti u drugim aspektima igre. Da bi dobio Jonin rank, moraš položiti pismeni test. Na ovom ranku dobijaš svoj treći talent poen i +100 na sve vrednosti.


Pravila igre SC0AIpA
✧ Tennin ✧

Ako dostigneš ovaj rank, čestitam jer se smatraš kao jedan od veštijih i najboljih igrača ove igre. Na ovom ranku tvoje znanje o igri bi trebalo biti uklesano u kamenu, i sposoban si da prikažeš svoje napredne veštine u svakom aspektu igre. Na ovom ranku dobijaš svoj četvrti skill poen i sve tvoje osnovne vrednosti rastu na 1000. 

Pravila igre DJ7mrqF
✧ Yunin ✧

Ovo je rank koji dostizu legendarne ninje, koje se radjaju jednom u generacijama Ove ninje su jedni od najboljih igrača svih vremena, njihova imena su zauvek uklesana u istoriju ove igre. Dobiti ovu titulu je finalno dostignuće i dokaz da ste "prešli igru". 



Putovanje

❖ Putovanje u Ninja svetu je prilično jednostavno. Mapa se sastoji od 73 heksagonalne ploče. Možete putovati samo do susednih ploča i ne možete preskočiti/ciljati kroz čitave regione.

❖ Ako planirate putovati u drugi deo mape iz bilo kog razloga, morate koristiti opciju putovanja i ići heksagon po heksagon, čekajući između cooldown-ova pre nego što postavite poruku na mestu/temi. Ako se ova pravila ne poštuju, vaše poruke na toj temi će biti obrisane, a vaš nalog će biti upozoren/sankcionisan.

❖ Tokom putovanja, postoji mala šansa da se pojavi poseban susret. Uputstva se daju u dnevniku putovanja. Ako sretnete NPC-a, jednostavno zaustavite putovanje, otvorite temu i izađite na kraj s njim pre nego što nastavite sa putovanjem.

❖ Tokom putovanja, ako prođete kroz region u kojem je još neki igrač, jednostavno ćete proći jedni pored drugih, osim ako ne postoji važeći razlog u roleplay-u ili igračkom mehanizmu koji će otkriti vaše lokacije, čineći vas sposobnim da se borite ili jednostavno prolazite jedni pored drugih mirno.[/left]

Postoji nekoliko načina na koje možete sresti nekoga u Ninja svetu:

❖ Postizanje dogovora između dva igrača da se sastanu na određenom mestu u svetu. Ovo zahteva saglasnost oba igrača da se sastanu i malo prikrivanja roleplay-a. Inače, ovo je jedan od validnih načina susreta s nekim.

❖ Senzorska mehanika. Ako imate senzorski pečat u određenoj temi i neko prolazi kroz njega ili izvodi misiju u njemu, imate validan roleplay razlog da verujete da je neko tamo i da idete i proverite. Pazite, ne možete nasumično proveriti ceo region senzorom, osim ako ne postoji validan roleplay razlog za to. Takođe, ako idete na misiju i napravite malu ekskurziju da skenirate susedni region koji nije deo vaše rute, nećete osećati ništa/nikoga tim senzorom.

❖ Još jedan validan način susreta s igračem bio bi odobrenje administracije za događaje i slično. Ako se negde u svetu otvori događaj i svi se okupe na mestu događaja, možete to smatrati susretom. Takođe, tokom događaja, određenim timovima ili pojedincima pruža se šansa da se sretnu. Sve ove radnje prate administratori, pa ako naiđete na nekoga, bićete obavešteni.

Želimo vam srećan put!

Zabranjene tehnike

✾ Zabranjene tehnike su klasa specifičnih i jedinstvenih tehnika. Razvrstane su u 4 kategorije - poređane prema snazi. Što je kartica moćnija, to će njena cena biti veća.

   ⋆ Prva klasa - 500 tokena
   ⁑ Druga klasa - 1000 tokena
   ⁂ Treća klasa - 1500 tokena
   ⁑⁑ Četvrta klasa - 2000 tokena

✾ Svaki shinobi može u početku naučiti jednu zabranjenu tehniku. Maksimalan broj zabranjenih tehnika se može povećati kupovanjem tehnike u scroll shopu. Jedna zabranjena tehnika može imati samo jednog korisnika.

✾ Pre kupovine zabranjene tehnike, konsultujte se s adminom. Možda je određena tehnika već kupljena i više nije dostupna. Nakon što se tehnika kupi, ako nije dostupna za kupovinu, biće zaključana u prodavnici. Sve kupovine zabranjenih tehnika su konačne i ne mogu se refundirati.

✾ Određene zabranjene tehnike iz treće klase imaju dodatne kartice. Sve tehnike četvrte klase imaju dodatne kartice.

✾ Svi šinobiji mogu kupiti zabranjene kartice, ali one se neće moći koristiti do levela 200. Takođe, level svih zabranjenih se računa da je 200.

Dodatne Kartice

Dodatne kartice - Treća klasa :



Vrednosti

Shinobiji u Naruto univerzumu imaju:

HEALTH - Životna sila i stanje tela.

Kada health padne na nulu, smatra se da ste mrtvi ili onesvešćeni, u zavisnosti od volje protivnika.

ENERGIJA - Snaga tela, mišića i njegove strukture.

Sa dovoljno energije, možete bacati kunai, mačevati se katanama i izvoditi napade koji zahtevaju energiju.

CHAKRA - Unutrašnja energija duše koja protiče kroz vas i vašu chakra mrežu.

Kontrolisanje chakre omogućava vam izvođenje moćnih jutsua i tehnika.

❖ U svakoj borbi, obavezni ste popuniti svoj prozor sa vrednostima kako biste je pratili. To možete napisati ili popuniti u prozoru ispod posta.

❖ U slučaju greške prilikom računanja vrednosti, možete naknadno priznati grešku u nekom od sledećih postova. Kartice koje ste odigrali će i dalje biti odigrane sa uslovom da imate dovoljno vrednosti, slotova, tehnika nije na cooldownu itd.

❖ Health i Energija ne mogu preći svoj osnovni maksimum, dok Chakra može, ne odmaranjem, već nekim drugim metodama (transfer chakre, itd.).

Zagarantovani damage

Zagarantovani damage je damage koji protivnik prima bez obzira na to da li izbegne ili poništi napad. Načini za poništavanje zagarantovanog damage-a su:

- REFLEKSI - direktan counter za zagarantovani damage
- DEFENSE - sve što sadrži defense brani od zagarantovanog dmg-a
- HEALTH ŠTIT - stvaranjem health štita blokirate zagarantovani (štit prima umesto vašeh hpa)
- POVEĆANJE BRZINE - ako se branite od zagarantovanog od brzine možete povećati svoju brzinu i tako smanjiti zagarantovani damage
- SPECIJALNE KARTICE - postoje specijalne kartice koje brane od zagarantovanog damage-a

Ta vrsta damage-a se nalazi unutar napada i ne računa se kao dodatan damage ukoliko protivnik primi čitav iznos. Naprimer, ako vaš napad ima 800 damage-a i 200 zagarantovanog damage-a, ako protivnik primi svih 800, on neće primiti tih 200 damage-a. Ako protivnik odbrani nekom tehnikom koja ne stvara defense, on će se odbraniti od 800 damage-a, ali neće od 200 zagarantovanog.

Zagarantovani damage ne moze da predje 500 damagea po jednom napadu.

Što se tiče zagarantovanog damage-a, razlikujemo zagarantovani damage od brzine i zagarantovani damage od razornosti

Zagarantovani damage od brzine



✾ Ako ste brži od svog protivnika, imate priliku da mu nanesete zagarantovani damage.

✾ Zagarantovani damage je jednak razlici u brzini vas i protivnika.

Na primer, ako imate 100 više brzine od protivnika, zagarantovani damage na vašim napadima jednak je 100.

Važno je napomenuti da zagarantovan damage uopšte ne reaguje na efekte. Efekti se ne primenjuju na zagarantovani damage. Na svakoj kartici pretpostavlja se da zagarantovani damage ne utiče na efekte, osim ako na samoj karti nije drugačije navedeno.

Na primer, ako imate mač koji je otrovan i nanosite garantovanu štetu protivniku, a on izbegne osnovnu štetu, neće biti otrovan. Tehnike koje kažu - ako primiš deo štete, primićeš celu štetu i slično, ne primenjuju se na zagarantovani napad.

Zagarantovani damage od razornosti



❖ Svaki razoran ninjutsu i taijutsu koji premašuje 800 damage-a može naneti zagarantovanu štetu izazvanu razaranjem. Taj damage je jednak20% damage-a napada.

❖ Zagarantovan damage izazvan razaranjem može se blokirati drugim napadom koji ima zagarantovan damage od razornosti. Brzina i razornost nemaju nikakvu zajedničku interakciju i ne mogu se međusobno poništiti.

❖ Vaš napad može imati ili zagarantovan damage izazvan razaranjem ili brzinom, ali ne može imati oboje. (birate koji zagarantovani vaš napad nanosi).

❖ Ako pri odbrani od nekog jutsua stvorite manji ukupan jutsu damage a veći zagarantovani od protivnikovog jutsua on neće morati da se brani od tog zagarantovanog jer nema napada koji ga može naneti protivniku, poništen je.

Primer:
Ninja 1: 1000dmg 200 zagarantovanog
Ninja 2: Blokira sa napadom 800dmg 400 zag (prima 200).
Ninja 1: Nije dužan da blokira ništa, nijedan napad ne ide na njega

NPC

❖ NPC karakteri su obično neprijatelji koje susrećete na misijama.

❖ Oni ne mogu dealovati zagarantovani damage, osim ako to nije naglašeno u njihovoj akciji.

❖ Ako NPC napiše da vas je napao, bez nagoveštaja da je izbegao napad, to znači da ga je primio vaš napad. Takođe, ako on umre dok baca napad, morate se i dalje braniti od tog napada.

❖ Ako se borite protiv više NPCeva, i jedan od njih upije/apsorbuje napad, samo taj NPC će se odbraniti od napada, neće vam ga u potpunosti poništiti već i ostali NPCevi treba da ga izbegnu

❖ Ako vam ponestane chakre ili energije izmedju borbi na misiji, dovoljno je 3 roleplay posta kako odmarate da bi povratili nedostatak chakre i energije. Tada se računa po roleplayu da je prošlo nekoliko sati i možete slobodno nastaviti borbu sa ostalim NPCevima. Ovo pravilo ne važi u pravoj borbi.

NPC Health:
Genin - 200 health
Chunin - 400 health
Jonin - 600 health
Tennin - 1000 health
Yunnin - 1500 health

Slučajan susret u igri definiše se i dešava se isključivo roleplay opcijom SHINOBI FATE.


PRAVILA OPCIJE


Trenutni parametri susreta su ostvarivanje 15 fate poena ili pozitivan odgovor na Shinobi fate opciji.
Shinobi fate opciju bacate u temi Shinobi Fate Roll u User Corneru.
Shinobi fate opcija ima cooldown 24h. Postovanje pre isteka cooldowna je kažnjivo.

META SUSRETA


- U postu gde bacate opciju morate naglasiti koja osoba je meta vašeg susreta (sa kojom osobom zelite da se sretnete).
- Da bi neka osoba bila meta vašeg susreta mora biti van safezone i u oblasti do vas (možete biti i u istoj oblasti).
- Postoji mogućnost da skriveno targetujete neku osobu, ali pre Shinobi fate opcije. Način da ovo uradite je da pošaljete adminu (Game Master) privatnu poruku koga targetujete i potom bacite opciju. Ako posaljete nakon opcije NE VAZI SE BACANJE.
- Kada meta susreta izadje i range-a opcije svi skupljeni poeni padaju na 0. (Cela opcija vam se resetuje, ovo važi samo kada je meta izašla, ne kada vi izadjete i udjete.). 
- Meta opcije ne može biti shinobi koji je najavio odsustvo duže od 5 dana.
- Ako dvojica igrača u dogovoru žele da ostvare susret naglašavaju u opciji ko je meta susreta i zajedno skuplja bodove. Kada skupe 15 ili ostvare uspeh mogu da se sretnu u svetu.

Moguce opcije na Shinobi fate:

- Osnovni odgovor
Osnovni odgovor na opciji je da dobijete poene. Poeni se prenose iz dana u dan i kada skupite 15 imate pravo da se sretnete sa osobom.

- Negativan odgovor:
Na opciji mozete dobiti mogućnost blokade susreta. Ona vas blokira da prikupljate poene na neki broj dana ili ima sličan negativni efekat.

- Pozitivan odgovor:
Na opciji možete dobiti odgovor da je susret uspešan i potom odmah možete postovati osobi koja je meta vašeg susreta.

Šansa susreta u tekućoj borbi:

Ako teče borba i želite da slučajno naidjete na borbu potrebno vam je da skupite 20 poena. Opciju možete raditi na svakih 3 posta odigrana u borbi u koju zelite da udjete. Parametri da morate biti u oblasti do ili istoj i dalje važe. Ako dobijete odmah pozitivan odgovor važi pravilo:

- U borbu koja se dešava van terena gde se vi nalazite ako imate roleplay razlog možete se uključiti tek u devetom potezu borbe. Space time tehnike omogućuju automatsko priključivanje (naravno ako imate roleplay razlog ili ako ste skupili poene/dobili uspeh na Shinobi Fate opciji.



OD MAKSIMALNE JE VAŽNOSTI DA SVAKI PUT KADA RADITE OPCIJU NAPIŠETE OBLAST U KOJOJ SE NALAZITE I OBLAST U KOJOJ SE META NALAZI.

Smrt u igri


Smrt u igri je standardna stvar kroz koju vaši karakteri kad tada prodju. Važno je razumeti da  je igra priča od više karaktera tako da kada umrete u igri to nije kraj vašeg igranja već sveži početak sa novim karakterom kojim ćete pisati nove stranice istorije.

Kada umrete odredjene stvari vam se prenose na vaše profile zavisno od evela koji ste imali u trenutku vaše smrti:

AKO STE BILI manji od 350 prenosi vam se:

Pola vaših levela (npr ako ste imali level 200 na novom account bićete level 100).
Prenosi vam se titula koju ste ostvarili na tom profilu.

AKO STE BILI LEVEL 350 - 499 prenose vam se sledeće stvari:

- Level 200 - na novom profilu počinjete sa level 200
- Prenosi vam se titula koju ste ostvarili na tom profilu.

Nakon 40 dana igre (od vašeg prvog roleplay posta) dodaje se na vaš profil:
- Svi tokeni koji ste zaradili na eventovima na profilu na kom ste umrli
- Svi tokeni koji ste zaradili na misijama na profilu na kom ste umrli
MAKSIMUM KOJI SE MOŽE PRENETI JE 300 TOKENA


AKO STE BILI LEVEL 500 ili veći prenose vam se sledeće stvari:



- Level 200 - na novom profilu počinjete sa level 200
- Prenosi vam se titula koju ste ostvarili na tom profilu.

Nakon 40 dana igre (od vašeg prvog roleplay posta) dodaje se na vaš profil:
- Svi tokeni koji ste zaradili na eventovima na profilu na kom ste umrli
- Svi tokeni koji ste zaradili na misijama na profilu na kom ste umrli
MAKSIMUM KOJI SE MOŽE PRENETI JE 700 TOKENA



SVI TOKENI ZARADJENI NA DRUGE NAČINE VAM SE NE PRENOSE NA NAREDNI ACCOUNT.
SKROLOVI SE NE PRENOSE NA NAREDNI ACCOUNT.


Shinobi fate - Pravila susreta

Shinobi fate - Pravila susreta

Slučajan i dogovoren susret u igri definiše se i dešava se isključivo roleplay opcijom SHINOBI FATE.

PRAVILA OPCIJE

Trenutni parametri susreta su ostvarivanje 15 fate poena ili pozitivan odgovor na Shinobi fate opciji.
Shinobi fate opciju bacate u temi Shinobi Fate Roll u User Corneru.
Shinobi fate opcija ima cooldown od 6h.
Pored opcije, potrebno je da tagujete osobu s kojom želite da ostvarite susret i da napišete oblast u kojoj se oboje nalazite.

META SUSRETA

- Da bi neka osoba bila meta vašeg susreta mora biti van safezone i u istoj oblasti kao vi.

- Kada meta susreta izadje iz oblasti u kojoj ste je targetovali svi skupljeni FATE poeni padaju na 0. (Cela opcija vam se resetuje, ovo važi samo kada je meta izašla, ne kada vi izadjete i udjete.).

- Meta opcije ne može biti shinobi koji je najavio odsustvo duže od 5 dana. Tema za odsustva se nalazu u User Corner delu foruma.

- Ako dvojica igrača u dogovoru žele da ostvare susret naglašavaju u opciji ko je meta susreta i potrebno je samo da jedan ili drugi dobiju plavu ili zelenu opciju. Ako oba igrača dobiju crvenu opciju mogu pokušati ponovo tek nakon što istekne cooldown.

- U slučaju jurenja po svetu, cooldown na "Travel" opciju je 5 minuta. Bežanje od ovakve pretnje je najbezbednije kada osoba koja vas juri nije online na forumu.

- Ako uspešno postignete susret sa nekim ninjom koji je na misiji npr on će imati full vrednosti i eventualnu borbu počinjete od 0. Ni vi ni on nemate potez pripreme.

Neprijateljski susret od više ljudi

- Kada dvoje šinobija žele da presretnu jednog čoveka potrebni su im dupli poeni odnosno dupli uspeh. To znači da i jedan i drugi moraju skupiti po 15 poena ako žele da se susretnu sa metom. To je manje verovatna šansa ali brojka da se to desi je 1 u 144 (šansa za običan fate uspeh je 1 u 12).

- Kada jedan šinobi želi da presretne dvojicu šinobija, potrebno mu je 7 poena ili uspeh na opciji da bi ih presreo. Sve dok ste brojno nadjačani (1v2, 2v3, 1v3, itd...) i želite da fejtujete nekoga, ovo pravilo za neprijateljski susret važi.

Moguce opcije na Shinobi fate:

- Osnovni odgovor
Osnovni odgovor na opciji je da dobijete poene. Poeni se prenose iz dana u dan i kada skupite 15 imate pravo da se sretnete sa osobom.

- Negativan odgovor
Na opciji mozete dobiti mogućnost blokade susreta. Ona vas blokira da prikupljate poene na neki broj dana ili ima sličan negativni efekat.

- Pozitivan odgovor
Na opciji možete dobiti odgovor da je susret uspešan i potom odmah možete postovati osobi koja je meta vašeg susreta.

Šansa susreta u tekućoj borbi:

- Ako teče borba i želite da slučajno naidjete na borbu potrebno vam je da skupite 20 poena. Opciju možete raditi na svakih 3 poteza odigrana u borbi u koju zelite da udjete. Parametri da morate biti u oblasti do ili istoj i dalje važe. Jedan potez predstavlja rotaciju postova svih igrača koji se trenutno nalaze u temi.

Ako dobijete odmah pozitivan odgovor važi pravilo:
- U borbu koja se dešava van terena gde se vi nalazite ako imate roleplay razlog možete se uključiti tek u devetom potezu borbe. Space time tehnike omogućuju automatsko priključivanje (naravno ako imate roleplay razlog ili ako ste skupili poene/dobili uspeh na Shinobi Fate opciji.

OD MAKSIMALNE JE VAŽNOSTI DA SVAKI PUT KADA RADITE OPCIJU NAPIŠETE SVOJU METU, OBLAST U KOJOJ SE NALAZITE I OBLAST U KOJOJ SE META NALAZI.
[/color][/b]

KAKO ODRADITI USPEŠNO SHINOBI FATE?

U primeru, Kashin Vu pokušava da se nadje sa Volenom.

Korisnik Kashin Vu prvo mora da doputuje do oblasti u kojoj se Volen nalazi.

Pravila igre 1HcAVOb      Pravila igre QsHaMMB

Nakon što Kashin Vu doputuje, potrebno je da ode u User Corner u Shinobi Fate Rolling temu. Unutar te teme, on taguje Volena i ispisuje oblast u kojoj se oni nalaze. Taguje osobu uz pomoć tag opcije koja se nalazi prilikom kreacije posta.

Pravila igre P6GhYeq

Nakon što taguje Volena i ispiše oblast, post treba da izgleda ovako

Pravila igre 0jRTy0z

Sledeća potrebna stavka jeste upaliti roleplay opciju Shinobi Fate.

Pravila igre VMMx4XF

Jedina stvar koja je ostala jeste da kliknete post i da vidite da li vam je sudbina da se presretnete sa tim šinobijem. Ovako izgleda post nakon uspešno bačene Shinobi Fate opcije.

Pravila igre 9WjRA8b

SREĆNO FEJTOVANJE!

Safezone

Safezone su teme ili kategorije koje u svom nazivu imaju simbol i predstavljaju bezbedne zone u kojima igrač ne može biti meta shinobi fate opcije.

HIDEOUT


Kada vam bounty predje 3 skrola, imate pravo da otvorite osnovni hideout (kupite karticu Hideout) i sa hideoutom dobijate besplatnu karticu Hideout: Hiding Seal koji traje 20 dana.

Hideout :

Hideout pravite tako što izaberete temu pogodnu vama za roleplay, i u nazivu teme na početku dodate simbol . Ukoliko tema ne sadrži simbol kao što je u primeru navedeno, ona se neće računati kao Hideout sve dok ne stavite je u ime teme, zajedno sa Hideout karticom u njenom opisu.

Simbol trebate da ubacite na početak imena teme:
⛩ Žbunaste krošnje šume Zutso
⛩ Zabačena koliba
⛩ Skrovište ispod ruina

Kada napravite hideout, neophodno je da ubacite hideout da vam stoji na profilu.

Obavezno je da svaki igrač na profilu ima definisan hideout, jer u suprotnom, računaće se da ga nema. Ako se igrač nalazi u nečijem hideoutu, a nije mu definisana ta tema kao hideout - on može dovesti i drugog igrača koji se nalazi u hideoutu u opasnost.

ORGANIZACIJA


Organizacija je skup od maksimum 4 igrača koji imaju neki zajednički cilj. Oni učestvuju u igri i eventovima najčešće kao tim.

Da bi napravili organizaciju, potrebni su vam sledeći uslovi:
4 chunin+ igrača
Postojeći hideout u kojem se svi nalazite i razrađen roleplay motiv stvaranja organizacije
1 000 000 ryoa

Kada započnete organizaciju, vaš hideout se upgradeuje u hideout organizacije i dobijate sledeće kartice

Organization Hideout :

Vašu organizaciju i hideout možete unaprediti različitim karticama u shopu.

SKRIVENO SELO


Selo je ozbiljna zajednica u igri koju organizuje 5 igrača chunin+ ranka od kojih je obavezno da jedan bude tennin. U selu živi veliki broj ljudi koji od tog sela očekuju zaštitu, mir i blagostanje. Selo je najnapredniji vid organizacije koji ima pristup najvećem broju različitih kartica i koje je samim svojim nastankom jako bitan deo priče. Uslovi za stvaranje sela su:

- 5 chunin+ igrača
- Minimum 1 Tennin igrač
- 4 000 000 ryo

Stvaranje sela pored roleplay benefita i lider sistema sa sobom nosi i dodatne kartice:

Selo :

Selo nije skrivena organizacija već je lokacija sela znana većem broju sposobnijih shinobija. Naziv "Skriveno Selo" potiče od prirodnog zaklona koje to selo poseduje i koje mu pruža bezbedonostu sigurnost. Zavisno u čemu je selo skriveno svako selo dobija svoju jedinstvenu karticu koja ga ojačava.

Svako selo mora imati lidera i zamenika lidera. Lider sela nazive se Kage, a zamenik sela naziva se Sannin.

Selo primarno zaradjuje od misija koje rade shinobiji tog sela. Za svaku misiju koju shinobiji odrade selo dobija 50000ryo koje se mogu koristiti isključivo za kupovinu kartica koje ojačavaju selo.

Selo kao organizacija može imati maksimalno 5 jonin+ ninji. Ako u selu kao safezoni boravi više od 5 jonin+ ninji selo zbog prevelike moći upada u opasnost lakog napada, gubi svoje kartice sela i članovi sela gube imunitet koji im daje safe zona. Po roleplayu kada se u selo dogodi da ima jonin preko maksimalnog broja taj jonin i dalje zadrzava svoju vernost selu ali postaje kao Jiraiya u Narutu čovek koji ide svetom i radi stvari u korist sela.