Prostor u areni predvidjen za testiranje defanzivne sposobnosti ninje. Slično kao i za testiranje napadačkih sposobnosti u ovom prostoru nalazi se barijere koja negira sve napade van nje i omogućuje ih unutra. Medjutim unutar ove barijere je umesto drvenog predmeta postavljeno teško metalo oružje sa velikom livenom cevkom. Ninja koji se testira treba preživeti đule koje će specijalni ninja ispaljivati.
PRAVILA ODBRANJIVANJA :
Potrebno je na početku poteza (prva stvar u postu) da definišete damage koji ćete da blokirate po formatu:
BLOKIRAM: _______ DMG
U roleplayu rećićete operateru na neki svoj kreativan način koliko crnog praha da stavi u ovo oružje (koncept dmg-a u obliku brojeva vam je u potpunosti nepoznat), takodje barut još nije javno otkriven. I potom će na vas biti ispaljeno neodbranjivo đule (običan fizički napad X dmga)
ODBRANA ĆE SE OCENJIVATI NA SLEDEĆI NAČIN:
PRVI PARAMETAR - STVORENA ODBRANA:
0 - 500 dmg blokirano - 2 poena
501 - 1000 dmg blokirano - 2 poena
1001 - 2000 dmg blokirano - 4 poena
2001 - 3000 dmg blokirano - 6 poena
3001+ dmg blokirano - 8 poena
DRUGI PARAMETAR - UTROŠENA CHAKRA:
Ukupnu stvorenu odbranu podelićete sa chakrom koju ste utrošili i u odnosu na tu brojku dobijate poene.
Npr ako ste stvorili 1000 odbrane za 40 chakre vaša brojka je 1000/40 = 25. U zavisnosti od ostvarene brojke dobijate poene:
[0 - 15] - 0 poena
[16 - 30] - 2 poena
[31 - 45] - 4 poena
[46- 70] - 6 poena
[71+ ] - 8 poena
AKO NAVEDETE DA MOŽETE BLOKIRATI NEKI DMG A U POTEZU STVORITE MANJE PRIMATE PREOSTALI DAMAGE.
DJULE NE MOŽE IMATI PREKO 3500DMG.
AKO PRIMITE VIŠE OD SVOG HEALTHA UMRLI STE.
SVE OVO RADITE SAMO U JEDNOM POSTU (NEMA POSTA PRIPREME).
Operater za oružjem po pozivu Daimya biće skromni ninja poljuprivrednik @Horasion
- Večni kreator nindža sveta -